ארגון חתונה קטנה בתל אביב: 4 דברים שיבטיחו אירוע מושלם

הייאנד אולם אירועים בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

בין אם אתם שוקלים ללכת על אירוע עם לוח זמנים קלאסי או על הקונספט הטרנדי של חתונה הפוכה, הנה ארבעה טיפים שיבטיחו שהחתונה התל אביבית שלכם תהיה מושלמת

תל אביב, העיר עם האנרגיה האינסופית והקסם הייחודי, היא לוקיישן מושלם לחתונה. עבור זוגות החולמים על אירוע אינטימי, איכותי ובסטייל של העולמות, ארגון חתונה קטנה בתל אביב הוא ללא ספק התשובה. עם השילוב של שיק אורבני ומורשת היסטורית, העיר מספקת את הרקע המושלם לחתונה מהאגדות. האגדות האורבניות כמובן.

בין אם אתם שוקלים אירוע עם לוח זמנים קלאסי או את הקונספט הטרנדי של חתונה הפוכה, הנה ארבעה טיפים שיבטיחו שהחתונה התל אביבית שלכם תהיה מושלמת.

1 בחירת אולם אירועים שיישב עליכם בול ועיצוב בהתאמה אישית 

בכל הנוגע למציאת המקום המושלם, בתל אביב יש שפע של אופציות של אולמות אירועים שיתאימו לחתונה קטנה. בדיוק בקטע הזה, מומלץ לחשוב מחוץ לקופסא ואולי לבחור במקום שהוא לא בדיוק אולם אירועים ״קלאסי״. חישבו על חללים כמו גגות לאירועים, עם נוף משגע של העיר, מלונות בוטיק או לופטים אורבניים אופנתיים שניתן להגדיר מחדש, כך שיתאימו לכל שלב באירוע. מה שכן, כשמדובר בחתונה קטנה, חשוב שהאולם לא יהיה גדול מדי. כן, אנחנו יודעים שזה אולי מפתיע, אבל חלל מרווח מדי עלול לחבל באווירה האינטימית הרצויה לכם, ולגרום למשתתפים באירוע פשוט להתפזר ולא ממש לתקשר זה עם זה, וחבל. 

טיפ נוסף לבחירת המקום, פחות ברמה הטכנית או האסתטית, אלא עצה שיכולה להשפיע באופן משמעותי על כל התנהלות ההפקה שלכם – תנו עדיפות לאולם אירועים המעמיד לשירותכם מנהלי אירועים מנוסים, שיכולים לסייע בהתאמת  החלל לויז׳ן הספציפי שלכם, לדאוג לפרטים הגדולים והקטנים כאחד, ובעיקר להבטיח שהכל יהיה מושלם, בדיוק כמו שחלמתם שיהיה. 

2 חוויה שלמה, שכל פרט בה נבחר בהתאמה אישית 

כשמארגנים חתונה קטנה בתל אביב, אין להקל ראש גם בפרטים הקטנים, שבסופו של דבר תורמים לשלמות החוויה. התחילו בשליחת הזמנות שעוצבו בהתאמה אישית. כן, גם אם אתם שולחים אותן בווטסאפ, עדיין העיצוב משפיע מאוד וכבר בשלב הזה מכניס את האורחים שלכם לאווירה הרצויה. ההזמנות צריכות לשקף הן את הסטייל האישי המיוחד שלכם, וחשוב מכך – את נושא החתונה. לדוגמא, אם מדובר בחתונה בסגנון אורבני מודרני, ההזמנה צריכה להיות בסגנון מינימליסטי ומונוכרומטי, אם מדובר באירוע בסגנון בוהו שיק, ההזמנה צריכה להיות בגוונים טבעיים כמו חום בהיר ושמנת. אל תהססו לגייס איש מקצוע לטובת העניין. הטאצ׳ הקטן הזה נותן את הטון לאירוע וגורם לאורחים להרגיש שהשקיעו בהם ובאירוע.

לעצב את חלל האירועים בצורה אישית וייחודית 

התאמה אישית נוגעת גם לעיצוב חלל האירועים כמובן, כאשר השאיפה היא להפוך את המקום, ליום אחד, לשלכם בלבד. השתמשו באלמנטים המשקפים את המסע שלכם כזוג ואת הקסם הייחודי של תל אביב. שלבו פרחים מקומיים, פריטי דקורציה מיוחדים, ואולי אפילו יצירות אומנות, כיד הדמיון הטובה. בין אם בחרתם באלגנטיות מינימליסטית או בשיק בוהמייני, וודאו שכל פרט יתאים גם לטעם האישי שלכם וגם לווייב של העיר.

3 השקיעו באוכל וחישבו גם על פורמט הגשה מקורי

אחד המאפיינים הבולטים של חתונות תל אביביות, הוא ההזדמנות לשמח את האורחים שלכם עם אוכל מדהים. עבדו בשיתוף פעולה הדוק עם חברת הקייטרינג של האולם, ונסו ליצור יחד תפריט שיש בו גם מאפיינים מקומיים- עונתיים, וגם מנות טרנדיות עדכניות מרחבי העולם. אם אתם פחות בקיאים בתחום הקולינריה, תנו לשפים להנחות אתכם ולהוביל את הרכבת התפריט. 

לא רק האוכל צריך להיות מקורי, אלא גם אופן ההגשה

בכל הנוגע לקולינריה בחתונה, יש דרכים רבות להפתיע את האורחים שלכם, ואנחנו לא מדברים רק על מנות גורמה מדהימות, שהן כמובן ניצבות ראשונות בסדר העדיפויות.

לאחרונה, זוגות רבים מחפשים אחר מקום לחתונה הפוכה בתל אביב, ויש לכך סיבות טובות. בחתונה הפוכה – שבה הארוחה העיקרית מקדימה את הטקס והריקודים – יש המון יתרונות והיא מתאימה מאוד לאירועים בארץ. עם הבחירה הזאת, אתם יכולים לוותר על מנות הפתיחה של קבלת הפנים, ו״להפציץ״ עם הארוחה העיקרית, כאשר השמיים הם הגבול. זו, למעשה, החוויה הראשונה שהאורחים עוברים באירוע, הם כל כולם בתוכה, מרוכזים ומוכנים להתענג על המנות שיוגשו להם.

אגב, לא רק עם לוח הזמנים של ההגשה אתם יכולים לשחק, אלא גם עם צורת ההגשה. תוכלו למשל לוותר על הבופה הקלאסי ו/או על הגשה לשולחנות, ולבחור דווקא בדוכני אוכל שהאורחים יסתובבו ביניהם לאורך האירוע, בר קינוחים מפואר וקוקטיילים ייחודיים, שמיישרים קו עם הוייב של תל אביב של ימינו. 

4 בעידן הדיגיטל והסושיאל: תיעוד האירוע הוא חשוב מאין כמותו

כדי להבטיח שכל רגע קסום בחתונה שלכם ייקלט בצורה מושלמת, חשוב לבחור בצלם מנוסה, שמכיר ומבין את הניואנסים של חתונות קטנות (שהן שונות בתכלית מהפקות ענק). חפשו אנשי מקצוע שמתמחים בלכידת רגעים אינטימיים טבעיים בין המשתתפים, ויצליחו לתעד את המתרחש בצורה הכי אותנטית שאפשר. הנופים האורבניים של תל אביב מספקים רקע מדהים לצילומים אגדיים, לכן מומלץ לבחור מישהו שיכול לשלב באופן יצירתי את האלמנטים הללו בתמונות החתונה שלכם.

אל תוותרו גם על צלם וידאו

בנוסף לצילום סטילס, שווה לשכור גם את שירותיו של צלם וידאו שיתעד את האירוע. סרטון חתונה שצולם ונערך באופן מקצועי, יאפשר לכם לחיות מחדש את הרגעים המיוחדים ולשתף אותם עם אהוביכם. בחרו בצלם וידאו שיש לו ניסיון בחתונות קטנות ויכול לתפוס את האינטימיות והסנטימנט המיוחד של האירוע.

הייאנד אולם אירועים בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES