איך לבחור מקום לחתונה קטנה בתל אביב?

אז שתי החלטות קריטיות לגבי החתונה שלכם, כבר מאחוריכם. החלטתם לערוך חתונה קטנה, בהיקף מוזמנים מצומצם, וכן החלטתם שהאירוע ייערך בעיר הטובה מכולם – תל אביב. כעת, אתם עומדים בפני אחת הבחירות הקריטיות להצלחת החתונה שלכם – בחירת אולם האירועים. כמה שאלות שיסייעו לכם להבין – מהו המקום המושלם עבורכם?

אוקיי, אז התחלתם להיסגר על עצמכם, והחלטתם שתערכו חתונה קטנה בתל אביב. שניים מהפרמטרים החשובים בהפקת האירוע שלכם כבר ידועים ומוחלטים – היקף החתונה, כלומר כמות המוזמנים, והמיקום הספציפי על מפת המדינה. זה לא מעט, זה אומר שכבר יש עם מה לעבוד, ומכאן יהיה קל יותר להתקדם עם השלבים הבאים שארגון החתונה כרוך בהם.

אחת ההחלטות הקריטיות ביותר, שתהיה להן השפעה גדולה ביותר על הצלחת החתונה שלכם, היא כמובן בחירת אולם האירועים בו תינשאו. לא מדובר בסתם חלל שיכיל את האירוע החשוב שלכם, אלא במקום שיתן את הטון לגבי המראה, הסטייל והאווירה לאורך האירוע כולו, ותהיה לו חשיבות רבה ברושם שהוא יותיר אצל האורחים שלכם, גם הרבה אחרי שהאירוע יסתיים. 

לכן, אין להקל ראש בבחירת המקום, ואם כאמור, נסגרתם על כך שזו תהיה חתונה קטנה והיא תיערך בעיר הטובה בעולם – תל אביב, כעת ניתן להתקדם ולשאול את עצמכם כמה שאלות שיסייעו לכם לצמצם את האופציות, וכך לבחור את המקום המושלם עבורכם.

יש חתונה קטנה ויש חתונה קטנה – כמה מוזמנים יש לכם ברשימה?

המושג "חתונה קטנה" יכול לבלבל, כאשר בישראל נהוג לכנות חתונות המכילות עד 300 מוזמנים כחתונות קטנות, ומעל למספר זה, בדרך כלל נהוג להתייחס לאירוע כאל חתונה גדולה. עם זאת, חתונה של כמה עשרות מוזמנים, שונה בתכלית מחתונה של 250 מוזמנים, על אף ששתיהן עלולות להיחשב כ"קטנות". בשלב הזה, עליכם לבדוק בדיוק כמה מוזמנים יש ברשימת האורחים שלכם, כאשר הנתון הזה יסייע לכם מאוד להבין אילו אולמות אירועים מתאימים לכם, ואילו פחות. לדוגמא, חתונה של עשרות מוזמנים, מתאים לקיים במבנה סגור וקטן, שיעניק אווירה חמימה ומשפחתית, ולא יעורר תחושה של ריקנות, לאור מיעוט המשתתפים. לעומת זאת, חתונה של מאות מוזמנים, לא תוכל להתקיים במקום קטן שכזה, וכן נשאף להעניק לאורחים שלנו את תחושת המרחב והנוחות בה. זה הזמן ליישר קו עם המציאות, וגם אם חלמתם על מקום אותנטי וקטן, ייתכן שאולם כזה לא תואם את היקף המוזמנים שלכם, ולהיפך.

באיזו עונה החתונה צפויה להתקיים?

עונת החתונות הרשמית, מתקיימת בישראל בקיץ, אך עם זאת, לא מעט זוגות כבר גילו את יתרונותיה של חתונת חורף, ובוחרים לערוך את האירוע דווקא בעונה הקרירה. מזג האוויר הוא אלמנט בלתי צפוי, במיוחד כשמדובר בעונות הגשומות. לכן, אם אתם מתכננים להינשא באחת מאלו, כדאי לבחור במקום סגור ומקורה, ולכל הפחות מקום עם אופציה לסגירת חורף. אם אתם מתכננים חתונה לעונת הקיץ, האופציות קצת מתרחבות עבורכם, ותוכלו לבחור מקומות המשלבים גם מתחם חוץ, בו ניתן להנות מנוף מרשים, או אפילו גג לאירועים בתל אביב, בו תוכלו לערוך את טקס החופה, כשאורות העיר פרושים תחתיכם. 

מהם המאפיינים של מרבית האורחים?

עכשיו, לאחר שבדקתם את אורך רשימת האורחים, כדי לקחת את המאמץ צעד אחד קדימה, ולבחון היטב – מיהם האורחים שלכם? האם רובם בני משפחה, כאשר אחוז ניכר מהם הם מבוגרים, ואתם שואפים לייצר אווירה משפחתית ורגועה, או שמא מדובר בהרבה חברים בגילכם, צעירים חובבי מסיבות, שאתם מעוניינים "להזרים" אותם לרחבת הריקודים למסיבה סוערת לתוך הלילה? התשובה לשאלה הזו יכולה לשפוך הרבה אור לגבי המקום בו החתונה שלכם תהיה הכי מוצלחת. אם אין חשיבות רבה לעניין הריקודים, תוכלו לבחור במקום שמציע יותר נוחות ופסיליטיז של מינגלינג וקבלת פנים, אם הריקודים זה העניין, השקיעו בבחירת מתחם שמאפשר זאת. 

באיזה שעה צפוי להתקיים האירוע?

חתונות צהריים (לרוב בימי שישי) וחתונות ערב, אילו שני סוגי אירועים השונים בתכלית. אירוע המתקיים באור יום, מציע אווירה שונה לחלוטין, ואי לכך גם המקום והתפאורה צריכים להיות מתאימים. אם אתם מתכננים חתונת צהריים, כדאי לבחור במקום שהנוף הנשקף ממנו משחק תפקיד מרכזי, או לפחות שבחלק מהמתחם ניתן להנות מנוף או מפיסת טבע מטופחת.  אם מדובר בחתונת ערב, כמובן שתהיה חשיבות יותר לפנים האירוע, על אף שישנם מקומות, כמו למשל גגות מתחמי אירועים, שגם הנוף הנשקף מהם בלילה עשוי להיות עוצר נשימה ומרהיב.

איך דמיינתם את טקס החופה שלכם?

טקס החופה לא תמיד זוכה ליחס הראוי, שכן מדובר באחד הרגעים הרומנטים, המרגשים וזכירים ביותר מאירוע החתונה כולו. ישנם לא מעט זוגות שדמיינו וחלמו על הרגע המיוחד הזה, ויש להם איזשהו ויז'ן בראש של איך הוא צריך להיראות. לכן, כשאתם בוחרים מקום להתחתן בו, כדאי לבדוק איפה וכיצד נערכת החופה בו – האם היא על רקע חוף הים, אולי על גג גבוה המשקיף על כל העיר, אולי ליד הפארק – ולהשתדל לבחור את המקום והסגנון שהכי מדבר אליכם. כמובן שחופה הנערכת על רקע נוף עוצר נשימה היא הרבה יותר עוצמתית ומרגשת מאשר חופה הנערכת על רקע תפאורה סתמית, שלא הושקעה בה מחשבה או עבודת עיצוב כלשהי. השאלה החשובה שצריכה להישאל בהקשר זה, היא עד כמה זה חשוב לכם, הזוג המאורס.

לסיכום, כדאי להשקיע הרבה מחקר במהלך בחירת המקום בו תינשאו, ולבחון את כל הפרמטרים הרלוונטיים מקרוב, תוך שאתם שואלים את עצמכם את השאלות הנכונות, שיסייעו לכם להבין – מה יהיה המקום שיגרום לחלומות שלכם לגבי האירוע להתגשם?

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
הייאנד אולם אירועים בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES