אולם לבת מצווה במרכז – כל מה שיעשה את הילדה מאושרת ביום הגדול שלה

מתחם האירועים הייאנד מעוצב בקווים תעשייתיים עדכניים. המתחם מציע אוכל מעולה מבית השף ערן זינו, מאפשר לבחור בין חלל פנימי אורבני לבין גג פתוח וחצר מוריקה. אידאלי לחתונות, מסיבות ואירועי קוקטייל.

הילדה הקטנה עדיין הילדה הקטנה שלכן, אך יחד עם זאת היא כבר ילדת בת מצווה ועל כן הגיע הזמןלהרים אירוע מושקע ושמח. אם כן מה בדיוק עושים? ובכן סביר להניח שגם הילדה שלכןכמהה למסיבה מהנה עבור המשפחה והחברים הקרובים, ובאותה נשימה מאוד סביר שאתןהאימהות מבינות שמוטב להרחיק את האירוע מהבית, במיוחד אם מבקשים לשמור על שפיות ולהרים אירוע ייחודי. מכאן שברור לכל שיש לפעול בכמה מישורים: הן למצוא אולם אירועים מתאים, והן להבין את מי מזמינים וכמה מוכנים להשקיע. ובכן בעוד שעל שתי השאלות האחרונות רק אתן יכולות לענות, הרי שאנו בהחלט יכולים לסייע עבור מימוש המשימה הראשונה – מציאת אולם מתאים. אז מה ואיך בודקים? מתחילים!

התאמה מלאה לקונספט

ראשית נציין שאולם לבת מצווה צריך להיות מותאם לכמות המוזמנים, משמע לרוב עליו לדעת להכיל כמות קטנה של אנשים אך עדיין להיראות מלא. בנוסף, יש להבין שאולם עבור בת מצווה אינו יכול להיראות כמו אולם כנסים או כמו אולם ייעודילחתונה, וזאת כי עליו לשדר מראה יותר צעיר, פחות יוקרתי ויותר מלא חיים, אך בו זמנית גם עליו להיות איכותי ומוקפד. האם זה אומר שלא ניתן לבחור באולם שבין היתר מתחתנים בו? כלל לא, אך זה כן אומר שנדרשים לעצב את המקום בהתאם -נדרשים לוודא שהבסיס העיצובי והחלוקה הפנימית מאפשרים משחק נכון עבור התאמה מלאה. כמו כן, יש לוודא שמעצבי המקום זורמים עם הקונספט הרצוי ויודעים לגרום לדברים לקרות -בהתאם לדרישות אישיות.

מעלים את הווליום

כל מסיבת בת מצווה צריכה שני דברים חשובים: אוכל טעים ומוסיקה טובה שתניע את כולם לכיוון הרחבה. פה נחדד כמה דברים: אוכל שמיועד למסיבת בת מצווה אינו יכול להגיע מתפריט שבעיקרו מיועד לחתונה,כי עם כל הכבוד לחוש הקולינרי של ילדים בני 12, הם פשוט פחות מעריכים מנות מתוחכמות ונתחים מסוגננים, אלא הם בעיקר אוהבים דברים פשוטים, טעימים ונוחים לאכילה. דבר שני, יש לוודא שניתן להביא למתחם כל דיג'יי רצוי (או לחלופין כל קומיקאי אהוב), ואף חשוב לוודא שיש מערכת סאונד איכותית לצד תנאי אקוסטיקה תומכים. מה עוד חשוב לוודא? שעבור האורחים הגדולים מחכה בר קוקטיילים מושקע (עם מטריות ורודות כמובן)– גם להם מגיע קצת נחת.

בין מיקום לקונספט

גיל 12 הנו גיל שבו ילדים וילדות מתחילים לגלות נדבכים חדשים בעצמם, חושבים בגדול ומבקשים לכבוש את העולם, ועל כן יהיה זה רק נכון להתייעץ עם ילדת הבת מצווה לגבי הנדבכים המשלימים שלהם היא מצפה. בנקודה זו מומלץ לאפשר לילדת הבת מצווה להוביל את הקונספט הרצוי עבור עיצוב האירוע, כאשר עליכן האימהות לפתוח עבור הילדה הפרטית שלכן אפיקים נוספים ולעבור עמה על תמונות השראה (כמובן בהתאם לתחומי עניין אישיים). כיצד כל זאת מחבר אותנו לבחירת האולם האידאלי? ובכן מאוד ייתכן שלילדה אחת יתאים לחגוג את האירוע באולם מקורה, אך לילדה אחרת יותר יתאים מתחם פתוח לצד גינה מוריקה.

יום כיף

ידוע שלאירוע מרגש כגון בת מצווה נדרשים להתכונן כראוי – כולל שמלה, תסרוקת ואפילו איפור עדין. אי לכך ממש כפי שכלות רבות בוחרות להתארגן לחתונה בעיר ת"א(עיר שמציעה את מיטב החנויות והשירותים המשלימים), כך גם יהיה נכון להתמקד בעיר ת"א עבור החגיגה וההכנות, משמע כל עוד מתמקדים במציאת אולם בת"א, הרי שניתן לשלב בין מסע החיפושים לבין יום כיף בעיר הגדולה עם אמא. כמו כן, גם אם אינכן גרות בעיר, עדיין מומלץ לארגן את המסיבה באולם תל אביבי ובו זמנית להישאר ללון בעיר, כך שלמחרת זוכים לקום בעיר ללא הפסקה ופשוט ליהנותמנפלאות תל אביב ללא לחץ ובאופן ייחודי. באופן שכזה ניתן לשלב בין חגיגה למתנה משלימה, בין האירוע עצמו לנופש ייחודי עם המשפחה. מכאן שאם שברתןאת הראש לגבי מתנה, אתןמוזמנות לסגור את הפינה.

אל תופתעו – הילדה מחכה להפתעה!

כשמארגנים אירוע מרגש כגון מסיבתבת מצווה, יש לשמור על מינון נכון – בין קבלת ההחלטות שלכן לבין קבלת ההחלטות של הילדה (בכול זאת הילדה נכנסת לעולמם של הגדולים), כאשר תמיד נכון להשאיר מקום עבור הפתעה. שנרחיב? ובכן כדאי לשאול את הילדה האם היא מעוניינת במסיבה, איזו פעילות היא מעדיפה (קומיקאי, סדנה,דיג'יי..), איזה עיצוב היא חושבת שיתאים, איזה אוכל היא הייתה שמחה להגיש לחברים, האם היא מעוניינת באירוע הושבה מסודר (או באירוע קוקטייל), האם יש יעד מסוים שהיא מעדיפה, האם היא רוצה אירוע מתחת לכיפת השמיים (או אירוע סגור) וכדומה. במקביל, גם אם הילדה בקיאה בכול החלטות שהתקבלו, עדיין רצוי להפתיע אותה. כיצד? הזמינו להקה שהיא אוהבת, תוספת מגניבה (למשל פינה לשזירת זרי פרחים לראש או צייר קריקטורות) ואף תשקלו להכין עבורה מצגת משעשעת (ולא מביכה).

בין פעם להיום

מרגישות יותר מוכנות לקראת הבת מצווה של הילדה הקטנה שלאחרונה כה גדלה? ובכן זה הזמן להביט לאחור -לבת המצווה שלך, ולהבין שלמרותשלא מעט השתנה בשנים האחרונות, עדיין הבסיס נשאר זהה: גם את וגם הילדה רואות בבת מצווה הזדמנות להביע עמדה ולשמוח עם אנשים שאוהבים,רק שהיום הכול מעט יותר מושקע וגדול. המון מזל טוב!

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
הייאנד אולם אירועים בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES