איזה כיף שפנית אלינו. נדבר ממש בקרוב, אנחנו כבר מתרגשים!
עד אז, בשאר המקומות של קבוצת דינמו יצא לך לבקר?
מחפשת מקום לקיים בו אירוע השקה? אין כמו הייאנד ואין כמו תל אביב כדי שזה יקרה ובגדול. צוות מקצועי, מקום יפה והמון רצון לסייע לך להרים אירוע מיוחד במינו. את מוזמנת ליצור איתנו קשר בהקדם!
בחיים יש לא מעט אירועים מסוגים שונים. כשהם פרטיים, הם יכולים להיות בר או בת מצווה של הילד, חתונה, ברית מילה או סתם יום הולדת וכשהם עסקיים, זה יכול להיות ערב חברה, יכול להיות אירוע למשקיעים, אירוע השקה של מוצר כלשהוא או כל אירוע אחר שאמור לקדם את העסק, לשווק אותו או משהו ספציפי בו ולהגדיל מכירות.
האחרון שהוזכר פה הלא הוא אירוע השקה, הוא אירוע שבו נחשף מוצר, שירות מסוים או כל דבר שלא היה לפני כן בעסק ורוצים לקדם אותו כבר מההתחלה אז עושים אירוע השקה. אם ניקח לצורך העניין חברת משקאות מוכרת כלשהיא שמוציאה לשוק משקה חדש בליין שלה, היא תעשה לו אירוע השקה.
זה אומר שהיא תזמין ידוענים, עיתונאים, מעצבי דעת קהל או כל אחד אחר שיכול להפיץ את הבשורה. האינטרס של החברה הוא שההשקה תהיה כמה שיותר נוצצת, תיצור כמה שיותר עניין ושתהיה מוצלחת במיוחד.
למה דווקא תל אביב?
אם את מנהלת שיווק של חברה או עסק כלשהוא או שאת אחראית על הפקת אירוע השקה, הדבר הראשון שאתם צריכים לחשוב עליו הוא איפה תקיימו את האירוע, מה הכי נכון בשביל המוזמנים ומה יכול הכי להתאים למוצר.
תל אביב תהיה תמיד בחירה טובה. למה? כי תל אביב נתפסת כעיר ללא הפסקה, עיר חיה ובועטת וכזו שלא עוצרת אפילו לא לרגע אחד. כי זו עיר שנתפסת כעיר חדשנית, עיר מתקדמת עם רוח צעירה ועם התקדמות בלתי פוסקת. תל אביב היא עיר שהגישה אליה נוחה במיוחד, עיר שאפשר להגיע אליה מהצפון או מהדרום בתוך זמן לא רב.
חשוב כמובן לבחור במתחם המתאים לאירוע מעין זה ויש עוד כמה דברים שצריך לקחת בחשבון, אז הנה כמה טיפים לאיך להפיק אירוע השקה בצורה נכונה, על מה לתת דגש ועל מה לא לוותר בשום מצב.
תזמון לפני הכול
רגע לפני שאת בוחרת את המקום בו יתקיים אירוע ההשקה ושנייה לפני שאת מתחילה לסגור עם כל מיני נותני שירות רלוונטיים, את חייבת לזכור שהתזמון הוא זה שיקבע האם האירוע יהיה מוצלח או שלא. כך לדוגמא אם יש התעניינות באיזה שהוא אירוע מקומי או עולמי באופן מיוחד, סביר להניח שההשקה של המוצר או השירות שלך לא ימצא את עצמו בכלי התקשורת או ימצא את עצמו בעמודים אחוריים.
כך גם סוג המוצר, כך לדוגמא אם המוצר הוא צעצוע או סוג של מתנה, תקופת החגים יכולה להיות זמן מצוין בשביל להשיק אותו. אל תמהרי לעשות השקה של מוצר אם את לא בטוחה שהוא גמור ומוכן להפצה, שאת יכולה לעמוד בביקוש שלו ושהטיימינג של ההשקה לא פחות ממושלם עבורו.
תכננו כל פרט
אם את או אחרים אחראיים על אירוע השקה כזה, אל תגיעו לאירוע ההשקה עם איזו שהיא אפשרות שיפתיעו אתכם, שיתפסו אתכם לא מוכנים ושהאירוע יהיה לא פחות ממושלם. אירוע השקה הוא אירוע חד פעמי ואין אפשרות לתקן אותו אם צריך. ההשקה יכולה להיות מקפצה אמיתית למוצר או לשירות שאתם רוצים למכור, יכולה להיות מה שהעסק שלכם צריך בשביל לגדול אבל יכולה גם לעשות פעולה הפוכה. אם משהו יתפספס, אם משהו לא יהיה מתוכנן כמו שצריך ואם הרושם שיישאר מהאירוע לא יהיה חיובי מספיק, זה יכול להזיק לעסק.
תכננו כל פרט, תוודאו שכל הקצוות סגורים ושאין שום דבר שנשאר פתוח. זה ישתלם לכם בסופו של דבר.
קביעת מטרה לאירוע
אירוע השקה הוא אירוע שאמור להיות עם מטרה כלשהיא. זו יכולה להיות מודעות למוצר, זה יכול להיות סיקור תקשורתי, יחסי ציבור או כל מטרה אחרת. חשוב להיצמד למטרה ולנסות להיות ממוקד רק לה.
אוכל
לא משנה כמה תשקיעו באירוע כזה ולא משנה כמה כסף תשפכו עליו, אם האוכל בו לא יהיה ברמה גבוהה זה מה שיזכרו מהאירוע. כן, אנשים זוכרים דווקא את האוכל, דווקא את צורת ההגשה ואת ההשקעה סביב המזון. אתם צריכים לחשוב על זה שיש סוגים שונים של אנשים מאלו שיגיעו לאירוע שלכם ואתם צריכים לעשות מאמץ לרצות את כולם. מה זה אומר? זה אומר לדוגמא שאם האירוע בשרי או חלבי, אתם חייבים לדאוג שיהיו בו גם מנות טבעוניות. היום יש מעל ל-10% באוכלוסייה שהם צמחוניים או טבעוניים, ואתם חייבים לתת גם להם מענה כדי שגם הם ייהנו באירוע שלכם.
תעזרו בחברת הפקות
אם כבר בחרתם מקום לקיים בו את אירוע ההשקה שלכם אבל אתם לא יודעים איך להפיק את האירוע ככה שתצליחו להוציא ממנו את המיטב, כדאי שתיעזרו בחברת הפקות, חברה שיש לה ניסיון בתחום והיא תדריך אתכם מה אתם צריכים לעשות.
זו צריכה להיות כמובן חברה עם ניסיון כללי כמה שיותר אבל צריכה להיות גם עם ניסיון ספציפי. מה זה אומר? זה אומר שזו צריכה להיות חברה שהפיקה כבר אירועי השקה ודאגה להכול מא' ועד ת'. אתם צריכים לבחון את האירועים הקודמים שהיא הפיקה ולקבל עליה חוות דעת, לשמוע המלצות ולהחליט בהתאם. תזכרו, הכול צריך להיות מתוקתק ואסור לכם לפספס את ההזדמנות.
הייאנד– הבחירה הנכונה בשבילכם
אם אתם מחפשים מקום לקיים בו את האירוע שלכם, אם אתם רוצים אירוע לעסק ומעוניינים באירוע בתל אביב, אין כמו הייאנד בשביל שזה יקרה.