איך למצוא אולם לבת מצווה בתל אביב?

הייאנד אולם אירועים בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

הילדה שלכם עומדת לציין את המעבר המשמעותי מילדות לנערות, והשמחה גדולה. אתם מתחילים לחשוב על מאפייני חגיגת בת המצווה ולחפש אחר אולמות לאירועים קטנים במרכז, אבל רגע לפני – כמה טיפים שיוכלו לכוון אתכם ישירות את המקום המתאים

האירוע המרגש מתקרב. הילדה שלכם עומדת לציין את המעבר המשמעותי מילדות לנערות, והשמחה גדולה. אתם מתחילים לחשוב על מאפייני חגיגת בת המצווה ולחפש אחר אולמות לאירועים קטנים במרכז, אבל רגע לפני שאתם מסתערים על מנועי החיפוש של האינטרנט, ואולי גם מתחילים לכתת רגליים ולהגיע פיזית למקומות על מנת לבחון אותם מקרוב, יש לנו כמה טיפים שיוכלו לייעל את החיפוש ולכוון אתכם אל האולם המתאים המתאים ביותר. 

שאלות שכדאי להשיב עליהן לפני שיוצאים לדרךֿ

הפקת אירוע כמו בת מצווה, היא אינה משחק ילדים. לרובנו אין את הניסיון והכלים הנחוצים על מנת ״לתקתק״ את הסיפור ולפעול ביעילות על שכל חלקי הפאזל הזה מסתדרים יחד. העניין הזה, לצד ההתרגשות העצומה מהאירוע עצמו, עלול לעורר הרבה מתחים ולגרום לחוסר שקט משמעותי. על מנת להימנע מכל אלו, כל שצריך לעשות הוא לעבוד נכון, ולפי הסדר. תשמחו לשמוע שברגע שתמצאו את האולם המתאים ביותר, בסטנדרטים שלכם, המשך הדרך כבר סלול עבורכם ומהנקודה הזו הכל יהיה פשוט יותר, ו״יזרום״. אבל כדי להבטיח שהאולם שבחרתם הוא המתאים ביותר, כדאי להשיב על כמה שאלות חשובות עוד לפני שמתחילים בחיפוש.  

מהו התקציב שלכם לאירוע?

אלא אם כן התקציב שלכם אינו מוגבל, חשוב שלא להתחיל בחיפוש לפני שהגדרתם באופן חד משמעי ומפורש את הסכום שאתם מקציבים עבור הפקת בת המצווה. אולמות אירועים נחלקים לסוגים רבים, בסטנדרטים שונים וכך גם בסקאלת מחירים שונה ומגוונת. מציאת אולם שאתם וכלת השמחה מתלהבים ממנו מאוד, והגילוי בסופו של דבר שאתם לא יכולים להרשות לעצמכם את שכירתו, עלולה להיות כרוכה בעוגמת נפש גדולה. לכן, בשלב הראשון וההתחלתי ביותר של הפקת האירוע, עליכם לפרוט את התקציב שיש לכם להפקתו, בדגש על האולם ועל הקייטרינג.

כמה אנשים אתם עומדים להזמין לבת המצווה?

הנתון הזה יוכל לסייע לכם מאוד במציאת האולם המתאים, במיוחד בהיבט של גודל האולם. מרבית אירועי בת המצווה אינם עולים על 250 איש, אבל חשוב שתבינו בדיוק כמה אנשים אתם עומדים להזמין לאירוע, מאחר ויש הבדל משמעותי גם בין אירוע של 100 איש, לבין אירוע של 250 מוזמנים. לעתים, ישנן משפחות שבוחרות לערוך אירוע מצומצם מאוד, של 50-100 מוזמנים, במיוחד בתקופה שלאחר הקורונה. כך או כך, לפני שאתם פונים אל אולם אירועים כזה או אחר, חשוב שתדעו בדיוק כמה אנשים אתם עומדים לארח בו. אולם קטן מדי הוא בעייתי, כי לאורחים שלכם יהיה צפוף ולא נעים, אבל גם אולם גדול מדי עלול להוות בעיה, שכן, האורחים שלכם עלולים להתפזר בו והאווירה תהיה לוקה בחסר. כמו כן, חבל לבזבז כסף על אולם גדול מכפי שאתם זקוקים לו.

מה מאפיין את המוזמנים?

ברוב אירועי בת המצווה יש מעין מיקס כזה של מבוגרים, בני נוער וילדים. מדובר באירוע שהוא באוריינטציה מאוד משפחתית, יותר משפחתית מחתונה מאחר ובחתונות מזמינים גם הרבה חברים וקולגות, לצד המשפחה. בנוסף למשפחה המורחבת, נהוג להזמין את החברות והחברים של כלת השמחה, ולעתים קרובות אף את כל הכיתה. את כל הנתונים האלו יש לקחת בחשבון כאשר מתמקדים בחיפוש האולם המתאים. יש לבחון את הסגנון והמרחב, ולבדוק האם הוא מתאים לאירוע בו משתתפים גם ילדים ובני נוער צעירים.

מהו הסגנון של כלת השמחה ושלכם?

מעבר לנתונים הטכניים של קיבולת ומחיר, סגנון הוא היבט חשוב מאוד כאשר ניגשים לבחור אולם לבת מצווה בתל אביב. לכל מקום יש את הסגנון שלו (ואם לא, כנראה שמדובר באולם גנרי וחסר ייחוד, ומומלץ להתקדם הלאה למקום הבא), וחשוב שהוא יתאים באופן מדויק לסגנון שלכם ולא פחות חשוב – של הנערה שלכם העומדת להיות מרכז האירוע, הלא היא כלת בת המצווה. ישנם מקומות בסגנון כפרי או רומנטי יותר, ישנם מקומות בסגנון אורבני יותר, ורק אתם יודעים מה מדבר אליכם יותר. חשוב לשתף את בת המצווה בהתלבטויות ובבחירת המקום, ולוודא שכולכם מרגישים בו ״בבית״ ומתלהבים מהאולם במידה שווה.

האם יש לכם או לבת המצווה חזון/חלום ספציפי לגבי האירוע? 

בני נוער אוהבים לחלום, ולא פעם לנערים ולנערות שעומדים לחגוג את בר/בת המצווה שלהם, יש איזה חלום או ויז׳ן מסוים לגבי האירוע. למשל, הופעה של אמן שהם אוהבים, או יותר ״בקטנה״ – דוכן כזה או אחר ועוד. חשוב להבין את הענייין הזה לפני שמתחילים לחפש אולם, וכאשר מגיעים למקום לבדוק האם אפשר לממש בו את החזון של כלת השמחה. למשל, האם יש אפשרות להתקין בו במה להופעות וכדומה.

דברים נוספים שכדאי לקחת בחשבון בהפקת האירוע

תוכנית אומנותית

אירועי בת מצווה כמעט תמיד כוללים חלק של הקראת ברכות, סרטון מרגש ועוד הופעות. לא מומלץ לוותר על החלק הזה, שכן הוא יוצק תוכן באירוע והופך אותו להרבה יותר משמעותי ומרגש. עם זאת, הקטע הזה מצריך הרבה הכנה ותכנון מראש, כך שכדאי להתחיל ולטפל בו כבר בשלבי ההפקה הראשונים.

אטרקציות לילדים (לנערות)

כאמור, בת מצווה היא אירוע באוריינטציה של ילדות ונערות, וכדאי לפנק ולהפתיע את המשתתפים באטרקציות וגימיקים מותאמי גיל. אלו יכולים להיות עמדות DIY, דוכני אוכל רחוב או קינוחים מוגזמים ועוד. כמו כן, כדאי לחשוב גם על ההיבט הקולינרי הכללי בהקשר של המשתתפים הצעירים, ולדאוג שיהיו בבופה גם מאכלים מתאימים ואהובים בקרב הדור הצעיר.

הייאנד אולם אירועים בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES