מקום לאירועי חברה

מקום חדשני לאירועי חברה חדשניים

כאשר אתם מחפשים מקום לאירועי חברה עליכם לזכור כי האירוע שתפיקו משקף במידה רבה את העסק. אם תפיקו אירוע שנראה חובבני ובעל סטנדרטים נמוכים אז זהו הרושם שתיצרו לגבי החברה אותה אתם מיצגים, בהחלט לא נעים בפני העובדים ובפני המוזמנים. לכן כאשר מארגנים אירועי חברה חשוב להקפיד על כל הפרטים מא׳ ועד ת׳ והכול חייב להיעשות בצורה הטובה ביותר. אחד הפרמטרים כאן הוא מיקום האירוע, כלומר האולם או מתחם האירועים שבו ייערך האירוע. זהו אחד הפרמטרים החזקים ביותר ויש לו השפעה רבה על האירוע.

כאשר אתם מחפשים אולם אירועים לקיום אירוע חברה עליכם לקחת בחשבון את תדמית האולם ואת המסר שהוא מעביר, ולשאול את עצמכם האם הוא מתאים לאופי החברה שאתם מייצגים ולאופי האירוע שאתם מתכננים. כל חברה רוצה להציג את עצמה כחברה חדשנית ורלוונטית ולכן צריך לבחור מקום אשר מעביר מסר כזה לכל האורחים. מהבחינה הזו high& הוא המקום המושלם ביותר לאירוע החברה שלכם. כל נגיעה עיצובית, מהתאורה ועד העציצים או הציורים על הקירות פשוט צועקים חדשנות. חברה שרוצה להציג את עצמה כטרנדית, חדשנית או פורצת דרך פשוט חייבת לקיים את האירוע במקום שכזה.

אז מה יש להייאנד להציע עבור אירועי חברה?

מיקום – הייאנד נמצא בלב תל אביב, ברחוב התעשייה, מיקום טוב בשביל לראות מהגג את המגדלים והנוף האורבני של תל אביב. המקום קרוב לדרכי הגישה הראשיות; נתיבי איילון וכביש החוף וקל להגיע אליו בין אם מגיעים מחוץ לעיר או מתוך העיר.

עיצוב – להייאנד יש עיצוב מיוחד (עיצוב תעשייתי) התורם רבות לאווירה של המקום. זהו אינו חלל אחד אלא מקום מורכב אשר במקביל יש בו אזור המתפקד כמו מסעדה, רחבת ריקודים, גינה ירוקה וגג מדהים. זהו פשוט מקום מושלם לבילוי ומינגלינג, בדיוק ברמה הדרושה בשביל לקיים מסיבת חברה בעלת ערך מוסף ולחיזוק קשרים עסקיים.

אוכל ושתייה – אם יש משהו שאנו טובים בו, זה לפנק את האורחים באוכל ומשקאות מבר הקוקטיילים המיוחד שלנו (אם תרצו שתייה אלכוהולית באירוע). אנו מבינים שהחדשנות והמקוריות חייבת להיות בכל ההיבטים של האירוע ולכן אנו עובדים עם קייטרינג מעשייה מידיו של השף חיים סבג. היצירתיות של המנות מתאימה לקונספט המיוחד אך יחד עם זאת לא מאבדת את הקשר שלה לחוש הטעם של הקהל הישראלי.

גודל האירוע – ברוב המקרים כאשר מחפשים מקום לאירועי חברות, אתם מחפשים מקום לאירועים קטנים או בינוניים. high& ערוך במיוחד לסוג זה של אירועים ויודע איך למלא את החלל גם באירועים קטנים. אירועים אינטימיים הם ההתמחות שלנו. אנו ערוכים לקיים אירועים בישיבה של החל מ 50 איש.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
הייאנד אולם אירועים בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES