מקום לאירועים קטנים עד 100 איש – מדוע לבחור בהייאנד?

מחפשים מקום לאירועים קטנים עד 100 איש? הגעתם אל המקום הנכון. הייאנד הוא המקום בשבילכם וזה הזמן לקבוע פגישה לא מחייבת. אז קדימה, למה אתם מחכים?

 

יש אירועים בעלי חשיבות רבה אבל עם מספר משתתפים מצומצם יחסית. מה זה אומר מצומצם? זה אומר לא יותר מ-100 אנשים, שזו כמות אנשים לאירוע קטן בהגדרה. בדרך כלל זה כי בעלי השמחה לא רוצים יותר מזה, הם רוצים אירוע אינטימי ואישי, קטן ומכונס כזה שיהיה מוצלח לא פחות מאירוע גדול אבל "רועש" פחות.

זו יכולה להיות ברית מילה שנחגגת בחוג המשפחה, אלו יכולים להיות בר או בת מצווה גם הם לרדיוס קטן של המשפחה, זו יכולה להיות חתונה קטנה או כל אירוע פרטי אחר. זה יכול להיות גם אירוע עסקי כלשהוא שלא מערב יותר מידי אנשים, ומה שחשוב הוא לא היקף האירוע מבחינת אנשים אלא איך מתארגנים אליו בהתאם.

הייאנד הוא מקום בדיוק לכמות כזו של אנשים (הוא מכיל גם הרבה יותר אם צריך) מקום אינטימי ומיוחד. הוא מתאים למסיבות ולאירועים פרטיים או עסקיים, לאירועים בישיבה עד 250 איש ולאירועי קוקטייל עד 400 אנשים. אז הנה למה לבחור דווקא בהייאנד על פני כל מקום אחר לאירוע כזה אבל עוד לפני כן, איך מוצאים מקום לאירועים קטנים עד ל-100 אנשים ועל מה חשוב לתת דגש.

שהכמות הקטנה לא תבלוט

לא משנה למה אתם מקיימים אירוע קטן עם כמות כזו של אנשים ובטח לא משנה איזה אירוע זה, אתם לא רוצים שהוא ייראה קטן. לפעמים, אירוע קטן במקום גדול מידי נראה לא טוב, מכיוון שיש יותר מידי חללים ריקים והמראה הוא כאילו היו הרבה יותר מוזמנים אבל הם לא הגיעו. חשוב לוודא קודם כל שהמקום נראה מצד אחד מתאים לכמות כזו ומצד שני שגם לא יהיה קטן מידי וצפוף מידי. חשוב לוודא גם שהסידור של המקום הוא כזה שיחפה על כמות המוזמנים הקטנה יחסית וכדי שזה יקרה צוות המקום צריך לדעת לעצב ולסדר כך שהתוצאה הרצויה תתקבל.

חשיבה על כל פרט ופרט

באירוע קטן בכמות כזו של אנשים, אי אפשר לפספס. צריך לחשוב על כל דבר וצריך למלא כל צורך, שוב, כי זה אירוע קטן ושמים בו לב לכל פספוס שהוא. חשוב לוודא שמדובר על מקום ששם דגש על כל דבר, שלא מזלזל ושלוקח ברצינות את העבודה שלו, דווקא כי זה אירוע כזה ואף אחד לא היה רוצה שתהיה איזו שהיא פאשלה שכולם יהיו מודעים אליה.

לכו לראות אירוע

אין כמו מראה עיניים בשביל לקבל את הרושם הרצוי, בשביל לדעת איך מקום מסוג זה מתנהל באירוע והאם הוא מתאים לכמות המוזמנים וסוג האירוע אותו אנחנו מתכוונים לקיים. הגעה לאירוע גם תחשוף אתכם לנקודות תורפה של המקום ותמיד יש כאלו, נקודות תורפה אותן תוכלו לתקן לפני האירוע שלכם.

מיקום האולם

כל מי שמזמין אנשים לכל אירוע שהוא, רוצה שיהיה להם נוח, רוצה שהם יבואו רגועים ושמחים ושיתחילו את האירוע "ברגל ימין". אז בשביל שהמוזמנים שלכם יהיו עם חיוך על הפנים ברגע שהם נכנסים, אתם צריכים לדאוג להם גם לחוויית הגעה נעימה. מה זה אומר? זה אומר קודם כל שהמקום לא נמצא בסוף האולם ושהוא נוח לרוב המוזמנים, וזה חשוב בעיקר באירוע קטן עם כמות כזו של אנשים.

אתם חייבים לוודא שיש דרכי הגעה נוחות ושיש חנייה בשפע, כך שאף אחד לא יצטרך לטייל בניסיון נואש למצוא איזו שהיא חנייה.

בנוסף, אם יש לכם מוזמנים בעלי מוגבלות כלשהיא, אתם חייבים לוודא שיש להם פתרונות. אתם חייבים לוודא שהמקום נגיש לכולם ושכל בן אדם בכל מצב יכול להיות חלק מהאירוע שלכם. זה גם מראה על המקום עצמו עד כמה הוא עם רגישות לבעלי מוגבלויות ועד כמה הוא רוצה לתת להם להיות חלק מהחברה.

אוכל, קדימה אוכל…

כמובן שלאוכל יש השפעה מכריעה על ההחלטה האם לקיים את האירוע במקום מסוים או שלא. האוכל צריך להתאים למה שאתם רוצים, לסוג האנשים ולקונספט של האירוע. הוא צריך להיות טעים ומיוחד והמנות צריכות להיות מעוצבות ויפות לעין.

את כל אלו ועוד דברים רבים אחרים תוכלו למצוא בהייאנד, והנה כמה סיבות למה לבחור דווקא בהייאנד.

כי כל לקוח הוא עולם ומלואו

לבעלי אולמות יש אירועים כל הזמן. חלק מהם כבר שוכחים שבשביל כל לקוח האירוע הוא חד פעמי וקורה פעם בחיים. מה שיכול לגרום להתייחסות אגבית מבחינתם. לא ככה זה בהייאנד. בהייאנד מבינים את זה ומתייחסים בהתאם. כל לקוח הוא עולם ומלואו וכל אירוע מקבל את ההתייחסות הדרושה. כל פרט ופרט באירוע מקבלים את מלוא תשומת הלב ויש חשיבה כל הזמן על איך לשפר את האירוע ואיך להפוך אותו לבלתי נשכח.

הייאנד הוא מקום עבור מי שמחפש מקום איכותי ברוח תל אביבית. זהו מתחם אורבני ששייך לקבוצה שמובילה כמה ממתחמי האירועים המובילים בארץ ובתל אביב בפרט והצוות עם ראש פתוח ויעשה הכול על מנת שהחלום שלכם יתגשם.

באירועים מעין אלו מה שעושה את ההבדל הוא הניסיון, ולצוות הייאנד יש את הניסיון הדרוש להפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח.

הייאנד הוא שילוב של מקום יפה ומיוחד, אוכל מדהים, מיקום מצוין ושירות שלא פוגשים בשום מקום אחר. לא סתם ההמלצות לא מפסיקות לזרום והשבחים שצוות המקום מקבל לאחר כל אירוע מספרים את הסיפור במלואו.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
הייאנד אולם אירועים בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES