הפקת חתונה: כך תעשו את זה שלב אחרי שלב

הפקת חתונה יכולה להיות די מתישה ומאתגרת. בעוד שישנם זוגות אשר שוכרים מפיק חתונות שמנהל עבורם את כל הפקת החתונה, מרבית הזוגות מעדיפים לתכנן בעצמם את האירוע המאושר בחייהם. עם זאת לאחר שעברתם את שלב הצעת הנישואין והפכתם למאורסים באופן רשמי, אתם עשויים למצוא את עצמכם מהר מאוד חסרי אונים לגביי הצעדים שעליכם לנקוט כדי שחתונת החלומות שלכם תקרום עור וגידים.

אם אתם לא יודעים איך בכלל מתחילים ואיך החלומות שלכם יהפכו לאירוע מושלם, הכנו עבורכם מדריך מרגיע שיסייע לכם בהפקת האירוע צעד אחר צעד.

הגדירו את תקציב החתונה שלכם והיצמדו אליו

תקציב החתונה שלכם הוא הקו המנחה למרבית ההחלטות הנוגעות לחתונה שלכם. הגדירו היטב את התקציב העומד לרשותכם להפקת האירוע כולו ולאחר מכן הקציבו לכל שירות תקציב ייעודי לו.

בנו רשימה של סדרי עדיפויות ביום החתונה

שבו יחד וקבעו מה יהיו שלושת הפרמטרים החשובים ביותר של החתונה שלכם. האם זה המקום או תאריך החתונה הספציפי? צלם חתונות מסוים או להקה חיה? תעדוף של הפרטים האלה יאפשר לכם למקד את התקציב שלכם ויאפשר לכם להרשות לעצמכם להתפשר על פרמטרים אחרים שחשובים לכם פחות. כך תישארו במסגרת התקציב שלכם מבלי להתפשר על הדברים החשובים לכם ביותר.

מצאי את סגנון השמלה והמראה המועדפים עלייך

מצאי כמה מקורות השראה שאת אוהבת במיוחד למשל בפינטרסט או באינסטגרם והתחילי לחפש חנויות ומעצבי שמלות כלה אשר מציעים שמלות בסגנון המועדף עלייך.

ערכו רשימות

אתם יכולים להשתמש במחברות, בטבלאות ובכלים דיגיטליים כמו Word, Excel, Google Docs – העיקר שתהיו מאורגנים, תנהלו היטב את רשימות הספקים שלכם, את ההוצאות הצפויות, מספרי טלפון חשובים וכל פרט שחשוב לתכנון החתונה שלכם.

היו מעורבים בתהליך

אל תרגישו לבד בתוך התהליך הארוך והמסועף הזה. ערבו את בן או בת הזוג לאורך כל הדרך, תמכו אחד בשניה והפכו את החווייה המשותפת הזאת למחברת וחיובית עבורכם.

חשבו על תאריכים רלוונטים לחתונה

בחרו כמה תאריכים אידיאליים לחתונה שלכם ונסו להיות גמישים במידת האפשר כדי שתוכלו למצוא תאריך מתאים גם למקום האירוע המועדף עליכם וגם לספקים שאתם אוהבים.

גבשו קונספט עיצובי 

בין אם אלה צבעי חתונה ספציפיים, השראה עונתית  או חתונת קונספט כמו חתונת ג'אז או חתונה לבנה – ברגע שיש לכם סגנון חתונה מגובש, תוכלו לעצב את החתונה ואת האלמנטים הרבים הקשורים אליה באופן אחיד ואסתטי. 

התחילו ביצירת רשימות מוזמנים

קבלת החלטות לגבי רשימת מוזמנים לחתונה יכולה להיות תהליך מסובך והיא תלויה במידה רבה במקום האירוע ובהעדפות האישיות שלכם. שבו עם בן/בת הזוג ובני משפחה קרובים כדי להרכיב רשימת מוזמנים מתאימה לגודל החתונה שאתם מעוניינים לקיים.

בחרו מקום לחתונה

לאחר שיש לכם תאריכים מועדפים, הערכה של כמות מוזמנים וסגנון מגובש, תוכלו לחפש באופן ממוקד את מקום החתונה המושלם עבורכם. העדיפו מקום נגיש לאורחים ממקומות מרוחקים ומקום בעל ייחודיות שתיצור עבורכם ועבור האורחים שלכם חוויה מיוחדת ובלתי נשכחת.

הרשמו ברבנות

אם אתם מתכננים חתונה כדת משה וישראל, השלב הבא עבורכם הוא רישום ברבנות. פנו לרבנות המקומית המועדפת עליכם והחלו בתהליך מוקדם ככל האפשר. 

קבלו חוות דעת על הספקים המועדפים עליכם

לעיתים מראה עיניים יכול להטעות ואם ראיתם תמונות יפות של ספק, לא בהכרח תהיו מרוצים מהשירות שלו ברגע האמת. העדיפו לבחור ספקים אשר קיבלתם עליהם חוות דעת מזוגות אחרים ושהם תואמים למסגרת התקציב שלכם ולסגנונכם האישי. אל תוותרו על חיבור אישי מצוין עם כל ספק. זה יאפשר לכם להרגיש בנוח ביום החתונה שלכם ויעניק לכם תחושת ביטחון. 

קראו היטב כל חוזה ושימו לב לאותיות הקטנות

לפני חתימה על חוזה עם ספקים, הקפידו לקרוא היטב את כל הסעיפים וודאו שכל מה שסיכמתם בעל פה יופיע בחוזה. שימו לב למדיניות הביטולים של הספק וקחו בחשבון אירועים בלתי צפויים בעקבות שינויים בהנחיות קורונה, מבצע צבאי ועוד.

בחרו בגדים לחתונה

מציאת שמלת הכלה המושלמת היא תהליך בפני עצמו. אנו ממליצים להתחיל את החיפוש מיד לאחר בחירת המקום ולהשלים את הרכישה כתשעה חודשים לפני היום הגדול, שכן זה ייתן לכם מספיק זמן לאבזור ושינויים.

העניקו לעצמכם זמן זוגי רגוע

בתוך כל האינטנסיביות של תכנון חתונה, הקפידו להעניק לעצמכם מידי פעם זמן זוגי רגוע בבילוי משותף, מסעדה טובה או סתם סרט מול הטלוויזיה. העיקר שלא תשכחו את הזוגיות שלכם בתוך התהליך המורכב הזה.

צרו הזמנות לחתונה

הגיע הזמן להפיץ את הבשורה ולעצב הזמנות לחתונה! התאימו את עיצוב ההזמנות לסגנון האירוע וקבלו הצעות ממעצבים ובתי דפוס שונים בהתאם לכמות הרצויה. תוכלו גם להכין הזמנות דיגיטליות. 

בחירת טבעות

זה הזמן לגשת לחנויות תכשיטים מומלצות ולבחור את טבעות הנישואין שלכם. גם כאן חשוב לשים לב שמגוון החנויות גדול ומגוון סגנונות הטבעות גדול עוד יותר. מקדו את החיפוש שלכם בחנויות אשר מייצרות טבעות בסגנון שאתם אוהבים ותוכלו לחסוך זמן רב וכסף.

תכננו את הנסיעות ביום האירוע

יום החתונה עשוי להיות עמוס במשימות אחרונות ומצריך נסיעות רבות. בקרב מרבית הזוגות נהוג לישון בנפרד בלילה שלפני החתונה, לכן הכלה זקוקה לרכב עבורה והחתן זקוק לרכב עבורו. תוכלו להיעזר במלווים שיסיעו אתכם ביום החתונה ובחרו מראש רכב אחד שישמש כרכב החתונה שלכם, אותו תקשטו והוא ישמש להסעה למקום האירוע. 

הכינו ריקוד משותף ונאומים 

אם אתם בעניין של נאומים אישיים מרגשים בשלב החופה, הכינו מראש את הדברים אותם תרצו להגיד זה לזו כדי שתהיו ברורים ורהוטים ברגע האמת. אם אתם מתכננים לקיים ריקוד זוגי, בחרו מראש את השיר המועדף עליכם והתאמנו על ריקוד משותף כדי שלא תופתעו כשיגיע הרגע לקום ולרקוד מול כולם. 

זכרו כי (לרוב) מדובר באירוע של פעם בחיים ולכן תכנון חתונה מוקפד ומסודר יסייעו לכם ליצור את חתונת חלומותיכם. במתחם האירועים High& תוכלו להרים חתונה מרגשת ומופלאה על גג מדהים המשקיף על כל תל אביב. 

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
הייאנד אולם אירועים בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES