חתונה בדקה ה-90

ישנם זוגות הבוחרים לקיים חתונה בדקה התשעים, לפעמים ממש מדובר על טווח של ימים בודדים על מנת להפיק את אירוע החתונה. זהו בהחלט דבר מאתגר בהתחשב בכך שרוב הזוגות מקדישים מספר חודשים ואפילו שנה שלמה לצורך ארגון החתונה. אך חתונה בדקה ה 90 היא בהחלט דבר אפשרי ובאמת שלא צריך להקדיש חודשים רבים לצורך תכנון החתונה. אם גם אתם רוצים לערוך חתונה בדקה ה 90 אתם מוזמנים לערוך אותה ב High& המסתמן כמקום מתאים מאוד לאירועי חתונה מסוג זה.

מדוע חתונה בדקה התשעים דווקא ב High& ?

ארגון אירוע בהייאנד הוא ממש כמו להזמין מקום במסעדה. אנו עושים את הכל על מנת להפוך את הכל לפשוט ביותר עבורכם. זוהי הצורה שבה אנו מסירים את הדאגה מלבכם ומאפשרים לכם להגיע אל האירוע כמו אורחים נטולי דאגות. נכון שאנו לא יכולים לעזור לכם עם החליפה ושמלת הכלה, גם לא עם הטבעת אך אנו נטפל בכל השאר.

מבחינת גודל המקום, המקום ערוך לקיום אירועים קטנים ובינוניים; ניתן לקיים אירועי ישיבה אפילו לקהל מצומצם של 50 איש ועד לקהל של 250 איש. אם תרצו אירוע במתכונת של מסיבת קוקטייל, למרות שלא מקובל בחתונות, נוכל לארח עד 400. הדבר חשוב מכיוון שברוב המקרים חתונות בדקה התשעים נכנסות לקטגוריה של אירועים קטנים ובינוניים. גם אם מצאתם אולם אירועים בדקה התשעים, לא בטוח שהוא מתאים לאירועים קטנים.

למקום יש קונספט אורבני מאוד מיוחד ומרשים, הדבר מבטל את הצורך שלכם לחפש אטרקציות מיוחדות ודרכים לגרום לקהל האורחים להרגיש כי זה אירוע מיוחד. המקום פשוט עושה זאת בעצמו עם העיצוב האורבני המיוחד הכולל עבודות גראפיטי של אמן; הגג עם הנוף התל אביבי; אוסף הטלסקופים וכל שאר האלמנטים העיצוביים המרשימים והדרמטיים של המקום.

החללים המתוחכמים של היי אנד מאפשרים לכם לתת אופי לאירוע בדיוק כפי שאתם רוצים. בסופו של דבר מדובר בחוויה מורכבת הכוללת אירוח כמו במסעדה, עם שילוב של מסיבת ריקודים ואפילו מסיבת גג נעימה עם בריזה תל אביבית ונוף מדהים. ואם כבר הזכרנו את חוויית האירוח כמו במסעדה, גם בהקשר הזה אתם לא צריכים לדאוג; אנו עובדים עם קייטרינג מעשייה אשר תמיד מפנק את האורחים במנות הטובות ביותר.

אז מתי אתם רוצים להתחתן? קדימה אל תבזבזו את הזמן, צרו קשר עכשיו.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
הייאנד אולם אירועים בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES