אולמות אירועים בתל אביב: האדריכל ומעצב הפנים רמי רומנו בראיון על עיצוב חללים, טרנדים ומה שבניהם

המהנדס והאדריכל רמי רומנו נבחר להיות אחד מהאדריכלים המבטיחים של מגזין בניין ודיור, ובצדק. רומנו, שגם עומד מאחורי השיפוץ המחודש של הלורנס והעיצוב של מתחם &HIGH נחשב לפורץ דרך בתחומו, ואחרי שיחה ארוכה הבנו בדיוק למה.

ספר לנו קצת על עצמך?

אני איש של מילים לא פחות משרטוטים, אז אני מקווה שבאתם מוכנים. בהשכלה שלי אני אדריכל, הנדסאי ומעצב פנים , שעוסק בתחום מעל עשרים שנה. הניסיון המקצועי שלי מגוון וכולל בתי מלון לצד מסעדות, חללי אירועים לצד בנייה מסחרית. אני מאוהב בעבודה שלי ועושה אותה עם המון תשוקה למקצוע. אני מאמין ביצירתיות וחדשנות, ושלכל מבנה יש את האלמנט הייחודי שמאפיין אותו שחשוב לחשוף ולתת לו ביטוי.

חופה

מה האג'נדה האסתטית שמאפיינים את החלל של &HIGH?

קודם כל אותנטיות.יש בחלל עיצוב מאוד אישי, גם בתחושה וגם באנרגיה, האורחים מרגישים כאילו האירוע מתקיים בלופט של הזוג בבית ולא כמו חלל שעיצבו אותו לחתונות. האותנטיות מביאה איתה משהו מאוד משוחרר ולא רשמי. אנחנו חיים בעידן שבו כל אחד מחפש את האמירה העצמית שלו, את האמת שלו, וזה בדיוק החלל של &HIGH. הוא מאפשר לכל אחד לייצר אירוע חתונה שהוא ייחודי לו, אירוע עם ביטוי עצמי.

_NAT5182

זה מרגיש שאפשר לייחס את האמירה הזאת גם לחללי העבודה כמו wework?

בהחלט. כל עולם העיצוב משתנה לכיוון של נוחות ושיתופיות, ויש דמיון מאוד גדול בין הרעיון שעומד מאחורי חללי עבודה דוגמת we work לעיצוב חלל אירועים במרכז תל אביב כמו &HIGH. שניהם חללים שלא משדרים מסחריות, מתרחקים מכל מה שמשדר יוקרה או פלצנות ומחפשים אחר האותנטיות שמתחברת לאישיות של האנשים, שמאפשר לאנשים להרגיש נוח.

המסיבה-263

קצת כמו בית קפה שכונתי?

קצת. חלל שהוא לא מתאמץ להיות מקורי, אלא הוא באמת מקורי. עולם העיצוב הולך למקום משוחרר יותר, לעולם של ג'ינס במקום חליפות.

קבלת פנים-144

ואיפה המקום שלך כמעצב?

כאדריכל ומעצב פנים, אני מנסה להבין את המהות האמיתית של החלל. אנחנו מרגישים את החלל גם אם אנחנו לא מבינים בעיצוב או באסטתיקה, אנשים מתחברים מהר מאוד לתחושות. חשוב שאנשים ירגישו נעים בחלל, שהכל נמצא במקום הנכון, שהמקום של הריקודים נכון, שמקומות הישיבה נכונים וכו'. למשל &HIGH הוא מבנה תעשייתי שהיה כך מאז ומתמיד, זאת המהות שלו, האורבניות ואותה לקחנו ועיצבנו.

14344277_10210462940189250_5806346058627380312_n

אז מה בעצם מרגיש מי שנכנס לחלל הזה?

הוא מרגיש כאילו הוא יצא עם חברים למסיבה באמצע תל אביב.

תם ואמיר-268

ואיך כל התעשייתיות מקבלת ביטוי בעיצוב?

בחלל הפנימי רואים את כל יסודות המבנה חשופים עד הבטון, ריהוט שמורכז מרגלי ברזל מכופף ופלטות עץ מחממות, איורי גרפיטי וגופי תאורה תעשייתיים. הכל גם נמצא בפרטים הקטנים: קופסאות עץ ומיכלים ניידים של צמחים בגדלים שונים, ספות רביצה מפוזרות, דלפקי בר גבוהים עם נוף לעיר, בר קוקטיילים עם תפריט בלוח גיר שמשתנה מדי ערב, לוגו של המקום שמואר באורות ניאון ניו יורקים, חביות פח צבועות.

0109

מילה אחרונה לסיום?

לזוגות שמחפשים אחר אולמות אירועים בתל אביב יש מקום שהוא בבסיס שלו מקום מדליק, העיצוב של החלל תוכנן מראש כך שהוא מאפשר לכל אחד להרגיש שהוא שלו, ברמת העיצוב האישי יש חשיבה על הפרטים, ופה אנחנו מנצחים.

_NAT5154

_NAT5229

14332977_10210462918428706_3479150476479038871_n

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
הייאנד אולם אירועים בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES