אולם לבר מצווה

רק אתמול הוא נולד וכבר עברו להם כמעט שלוש עשרה שנה וההתרגשות בשיאה. צריך למצוא מקום לערוך בו את בר המצווה, מקום שיהיה נוח לכולם ויוכל להכיל את כולם, צריך למצוא קייטרינג אם הוא לא מגיע עם האולם וצריך לאתר צלמים שיתעדו את האירוע, תקליטן ועוד אנשי מקצוע אחרים.

בר מצווה הוא אירוע מיוחד, אירוע בו הנער עובר מילדות לבגרות, אירוע יהודי סמלי מאוד וכזה שצריך להיחגג ברוב עם. אבל איך מוצאים אולם לבר מצווה? מה כדאי ומה לא כדאי? מהם הדברים החשובים שצריך לזכור כשמחפשים אחר אולם כזה? הנה כמה דברים שחשוב לדעת וטיפים למציאת אולם לבר מצווה שכל אחד שעומד לפני אירוע כזה צריך להכיר.

שילוב בין ילדים למבוגרים

אם אתם מארגנים חתונה, אתם חושבים רק על מבוגרים. נכון שיהיו גם ילדים אך לא הרבה, אך הם לא עיקר האירוע ולא צריך לחשוב יותר מידי על פתרונות בשבילם. בר מצווה הוא במהותו אירוע לילדים, אירוע לחתן בר המצווה ולחברים שלו, אירוע בו משתלבים גם במבוגרים וצריך לרקוד בין שניהם. זה אומר שצריך לחשוב על זה שיהיה מספיק מקום לאטרקציות השונות שיהיו באירוע, זה אומר שצריך שהאוכל יתאים גם למבוגרים וגם לילדים, זה אומר שהמוזיקה צריכה להיות בעיקר כזו שהילדים ייהנו ממנה אבל שגם המבוגרים לא "יסבלו", ובכלל, בר מצווה זה אירוע בו צריך לעשות שילוב חכם בין מבוגרים ובין ילדים.

בר מצווה באזור המרכז

אם בר המצווה מיועדת להיות באזור המרכז, יש כמה דברים שאתם צריכים לקחת בחשבון ובראשם התחבורה. בעיקר אם מדובר על תל אביב, אין מי שלא מכיר את בעיות התחבורה, בעיות הפקקים ובעיות החנייה. אף אחד לא רוצה שהמוזמנים לאירוע שלו יגיעו עייפים ומותשים, שהם יגיעו עצבניים ובלי חשק להשתתף באירוע. זה יקרה אם הם יגיעו אחרי מסע מפרך בפקקים אין סופיים ובטח אחרי חיפוש חנייה בלתי נגמר.

בבואכם למצוא אולם לבר מצווה, אם הוא במרכז בכל עיר שהיא ובטח אם בתל אביב, אתם צריכים למצוא מקום שהתנועה אליו בשעת הבר מצווה היא סבירה, וחשוב לא פחות לוודא שיש חנייה ליד האולם. זו יכולה להיות חנייה של האולם ויכולה להיות חנייה בחניון שיש לו הסדר עם האולם. העיקר שיהיה איפה לחנות ושהמוזמנים לא יצטרכו להסתובב בלי סוף כדי למצוא חנייה.

שתפו את הבן בהכנות לאירוע

כשזה מגיע לכסף והוצאות, רבים מעדיפים להשאיר את הילד מחוץ לסיפור. הוא הרי לא יודע מהן האפשרויות הכלכליות והוא רוצה הרבה דברים שאי אפשר נכון? אז זהו, שכדאי בתכנון בר מצווה להתנהל אחרת עם הילד.

הדבר הנכון ביותר יהיה לשתף אותו בתכנון האירוע, וזה אומר קודם כל לשמוע מה הוא רוצה ועל מה הוא חולם. תתפלאו אבל יכול מאוד להיות שהחלומות שלו לא כל כך יקרים ושעם קצת הקשבה תוכלו גם להגשים לו אותם. בבואכם לתכנן את בר המצווה בין אם זה נוגע לבחירת האולם ובין אם לשאר הדברים שיהיו באירוע, חשוב שתשתפו את הילד. תסבירו לו מה התקציב ותנו לו להיות גם בין מקבלי ההחלטות. הוא ירגיש בוגר וברוב המקרים הוא ישתף פעולה ויבין שבשביל משהו אחד יכול להיות שהוא יצטרך לוותר על משהו אחר. זה יהיה הרבה יותר קל וגם עם תחושה יותר נעימה מאשר אם אתם מציבים עובדות שהוא לא אוהב את חלקן.

אולם שמשתף פעולה עם ספקי אטרקציות שונות…

פעם, אירוע בר מצווה היה אירוע פשוט, אירוע בו המוזמנים היו מתכנסים, היו שמחים ורוקדים, אוכלים אוכל טוב ואומרים כמה דברים. אבל היום זה כבר לא מספיק לצעירים והם מחפשים גם דברים אחרים, אטרקציות שיהיו באירוע שלא יישכחו עוד זמן רב אחריו. אלו יכולים להיות משחקי ספורט וסימולטורים, יכול להיות איזה שהוא אמן כמו קוסם או צייר קריקטורות, ועוד אטרקציות רבות אחרות. מה אתם צריכים לוודא כשזה מגיע לבחירת האולם בו תקיים האירוע? שהוא מאפשר את זה כמובן. שבעלי האולם מסכימים לאטרקציות שאתם רוצים שיהיו באירוע ושלא תהיו מוגבלים בבחירת האטרקציות לילד. הרי אתם לא רוצים שהוא יתאכזב.

התאמת גודל האולם למספר המשתתפים

בר מצווה יכולה להיות קטנה יחסית ויכולה להיות עם מאות משתתפים. הם אמורים לרקוד באירוע ויכול להיות שכפי שציינו יהיו בו אטרקציות שונות. זה אומר שאתם חייבים להתאים את גודל האולם לכמות המשתתפים וצריכים כמובן שיהיה בו מספיק מקום שיהיה אפשר לרקוד בו בכיף. מצד שני, אתם גם לא רוצים שהאולם ייראה ריק מה שאומר שאתם לא רוצים לקחת אולם גדול מידי בשביל כמות קטנה של מוזמנים. אתם צריכים לקחת את הכול בחשבון ולהתאים את האולם לכמות המשתתפים באירוע.

מסכים באירוע

אנחנו חיים בעידן המסכים, וגם הילדים שלנו כבר עושים בהם שימוש בלי סוף. בבואכם לבחור אולם אתם צריכים כמובן גם לבדוק האם יכולים להיות מסכים במקום, בין אם זה בשביל התקליטן ובין אם בשביל מצגת, סרטון בר מצווה או כל דבר אחר. סביר להניח שאולם עצמו יוכל לספק לכם את המסכים שאתם צריכים אבל גם אם לא, תוכלו להביא בדרך אחרת רק אל תשכחו לוודא שאין שום בעיה להביא ושיש מקום בו אפשר להציב את המסכים.

עם קצת חשיבה ועם הבירורים המתאימים, בר המצווה של הילד שלכם יכול להיות לא פחות ממדהים!

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
הייאנד אולם אירועים בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES