אולם אירועים לא כשר – אירוע ללא מגבלות

כאשר הקמנו את ההייאנד, חיפשנו לבנות מתחם אירועים מהפכני שכולו חגיגה אחת גדולה של חופש בתוך המרחב האורבני. אם גם אתם, בדיוק כמונו מאמינים בערכים אלו, בואו לחגוג אירועים אצלנו;

כי את החיים שלכם אתם צריכים לחיות בשלמותם וזה בא לידי ביטוי בכל תחומי החיים, מבחירת בני זוג ועד האוכל שאתם מכניסים לצלחת שלכם. תרגישו את החופש לעשות את כל מה שאתם רוצים ולקחת את כל מה שהעולם הזה יכול להציע לכם.

אנו בהייאנד מחפשים לתת לאורחים שלנו את חוויית האירוח הטובה ביותר שאפשר לתת; חוויה אשר תגרום להם להרגיש חופשים ומשוחררים וממש לעוף על כנפי הדמיון. מסיבה זו השקענו כל כך בעיצוב המיוחד של המקום. כאשר עבדנו עם המעצבים ותכננו את כל הקונספט העסקי והעיצובי של הייאנד, חשבנו על כל פרט קטן. הגענו למסקנה שעל מנת להשלים את החוויה הטוטלית שאנו רוצים להעניק ללקוחות שלנו, איננו יכולים לערוך שום סוג של פשרה; לא בעיצוב ולא במנות האוכל המוגשות. מסיבה זו החלטנו להיכנס לנישה של אולמות אירועים אשר אינם עובדים מול הרבנות; בזכות זה אנו יכולים לארגן אירועים בחופש מוחלט במלוא מובן המילה.

מסיבה ללא גבולות

אולמות אירועים החופשיים מהרבנות הם נישה המאפשרת לכם לעשות את האירוע כמו שאתם רוצים ומתי שאתם רוצים. אתם יכולים לחגוג אצלנו באירוע ביום שישי הנכנס אל תוך השבת, הרי בסופו של דבר סוף השבוע הוא הזמן הנוח ביותר לכולם בשביל לחגוג ולבלות; אז מי אנחנו שנוריד את השאלטר לפני כניסת השבת?

אנו שואפים להעניק לאורחים שלנו חוויה חושית הבאה לידי ביטוי במנות האוכל המוגשות. על מנת לתת לאורחים שלנו את המנות הטובות ביותר והיצירתיות ביותר נאלצנו לתת לקייטרינג הבית יד חופשית ללא מגבלות הכשרות. אנו מאמינים כי התוצאה היא מנות אוכל שהן כמה רמות מעל מה שאתם מכירים בתחום האירועים. כמובן שאם נושא המטבח הכשר חשוב לכם ניתן להביא שירותי קייטרינג כשרים בהשגחת הרבנות.

אנו מעמידים את ה High& לרשותכם, לכל אירוע שרק תרצו; בין אם זו מסיבת לחברת הייטק, חתונה או כל אירוע אחר שתרצו לחגוג; אצלנו תמיד תוכלו לחגוג אותו בצורה החופשית ביותר. אז אם גם אתם בעניין של אירועים איכותיים ומבלי להיכנע לתכתיבי הרבנות, צרו איתנו קשר עכשיו.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
הייאנד אולם אירועים בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES