השיטה לסידור שולחנות לחתונה

מתחם האירועים הייאנד מאפשר לכם להעניק לאורחים שלכם חווית אירוח בסגנון ניו יורקי שהם לעולם לא ישכחו. כל החשיבה העיצובית של המקום נעשתה בכוונה להשאיר רושם עמוק וליצור אווירה דרמטית אשר תהווה רקע לחתונה שלכם. זה, וכל הדברים שמסביב הם תחת אחריותנו; אנחנו נדאג להפיק לכם את החתונה המושלמת. אבל יש פרט קטן שאיתו תצטרכו להתמודד בעצמכם – סידור שולחנות לחתונה.

אם אתם רוצים להושיב את האורחים בשולחנות עליכם להקדיש קצת מחשבה ולתכנן מי יושב עם מי. ישנם זוגות רבים אשר קצת נלחצים מהנושא ולוקחים אותו יותר מידי ברצינות. אמנם סידור שולחנות לחתונה הוא בהחלט פרט חשוב וצריך לתת עליו את הדעת, אך אין צורך להילחץ יותר מידי. אם אתם בכל זאת מתקשים ולא יודעים איך לעשות זאת, הרשו לנו לתת לכם את המתודה הכי קלה ופשוטה לסידור שולחנות לחתונה.

השיטה הבטוחה לסידור שולחנות לחתונה

הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא להגדיר את המטרה; לא סידור השולחנות הוא המטרה. הגדירו את המטרה כך: הושבת האורחים ליד החברים ובני המשפחה הקרובים אליהם ביותר. כאשר אתם מגדירים כך את המטרה, פתאום הכול נהיה יותר פשוט.

קחו את רשימת המוזמנים שלכם וחלקו אותם לפי קבוצות. הקבוצות צריכות להיות לפי הקשרים המשפחתיים הקרובים וקשרי החברות. לדוגמה עם לכלה ישנה קבוצת חברות קרובה אשר כולן מכירות אחת את השנייה, בוודאי תרצו לשים אותן באותו שולחן. ארגון הקבוצות הוא פשוט וכל, הרי אתם יודעים מי חבר של מי (ולפעמים גם מי לא חבר של מי…). מספר האנשים בכל קבוצה צריך להיות תואם למספר האנשים שניתן להושיב בכל שולחן. בדרך כלל ישנה רמה מסוימת של גמישות והשולחנות בחתונה הם שילוב של שולחנות גדולים וקטנים, כך שאין לכם הרבה מגבלות בסידור הקבוצות.

חשוב גם לעשות הערכת מצב ולראות מי יגיע בוודאות ומי מוטל בספק. כמובן שלא מתכננים שולחן שבו 80 אחוז מהאנשים מוטלים בספק. שימרו על יחס הגיוני של בטווח של עשר או עשרים אחוז בין האנשים שיגיעו בוודאות לבין אלו שבספק.

לאחר שאתם יודעים מי יושב עם מי בכל שולחן, נשאר לכם רק להחליט באיזה שולחן הם יישבו. לשם כך נוכל לספק לכם מפה של האירוע עם סידור השולחנות ואתם תוכלו לקבוע איזו קבוצה יושבת באיזה מקום. וכאשר יגיע יום החתונה, המארחת תושיב כל אחד בשולחן המתאים על פי תכנית זו.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
הייאנד אולם אירועים בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES