סידורי פרחים לחתונה

סידורי פרחים לחתונה: ראיון עם איה בן פורת בעלת חברת בוטיק לעיצוב אירועים

כל זוג והסיפור שלו, גם בעיצוב ובבחירת סידורי הפרחים. אז מה הטרנד החם של השנה ומה הכי חשוב בבחירת סידור פרחים לחופה? התשובות בפנים

אהלן איה, ספרי לנו עלייך?

שמי איה בן פורת, אני מעצבת, שוזרת פרחים ובעלת חברת בוטיק לעיצוב אירועים המתמחה בעיצוב בתפירה אישית למידות הלקוח. למדתי שזירת פרחים לפני 16 שנה בבית הספר גיל שקד, אצל בנצי גיל, אחד מגדולי השוזרים בארץ ובעולם. התאהבתי במגע של הפרחים, בריח, בצבע וביופי, וכך הגעתי אל עיצוב עולם האירועים. אני בכלל מגיעה מרקע של לימודי קולנוע ואומנות רב תחומית מה שמאפשר לי לפסל בחלל וליצור אווירה בהתאם לסיפור של הזוגות ולאופי של המקום.

מרכז שולחן - עיצוב מרכז שולחן, קונספט טוסקנה הקטנה בסגנון בוהו שיק צבעוני במיוחד , בשילוב עם סוקולנטים ושזירה חופשית, בשילוב מפות פפיטה אדום לבן.

ואיך משלבים מקצוע עם אהבה?

אני מאוד אוהבת לעבוד עם אנשים, להתאים להם את העיצוב למה שהם אוהבים, לצרכים שלהם ולשמח אותם ביום הגדול של חייהם. השילוב בין האהבה שלי לפרחים, עיצוב, אומנות ואנשים עוזר לי להגיע לתוצאה הטובה ביותר בעיצוב האירוע.

מה זה בעצם סידור פרחים בחתונה? למה לבחור עיצוב פרחים בחתונה?

עיצוב פרחים לחתונה מעניק אווירה מיוחדת: הצבע של הפרחים, הריח והעיצוב עצמו, כל עיצוב יוצר אווירה אחרת, אלגנטית, קלאסית, רומנטית, בוהו שיק בהתאם לסיפור האהבה שאותו אנחנו רוצים לספר. עיצוב לחופה בפרחים יוצר ססגוניות מדהימה שאי אפשר להגיע אליה ללא פרחים, כך גם על מרכזי השולחן, בקבלת הפנים ובאווירה הכללית של האירוע.

עיצוב מרכזי שולחן- שילוב של מספר כלים קטנים בשזירה חופשית בוהו שיק - קרדיט לצילום-ארטיק צלמים. הפקה- מכופתרות.

מה הטרנדים שמיצו את עצמם בעולם סידורי הפרחים ומה צפוי לדעתך בשנת 2017

העיצובים הקלאסיים מיצו את עצמם ברוב החתונות, והעיצובים המודרניים תופסים את מקומם. לדעתי, הטרנד החם של שנת 2017 הוא עיצובי פרחים בסגנון הבוהו שיק, המתאפיין בקלילות, רעננות, מראה טבעי, זורם, יומיומ, מתחבר לטבע ונגזר ממנו.

איך משתלב עולם DIY עם עולם סידורי הפרחים

חלק מעיצובי פרחים מודרניים ניתן לעצב בעצמך, בעיקר כשמדובר בעיצוב של אסופת פרחים בצנצנות ובקבוקים.

מה הטיפ הכי חשוב שיש לך לזוגות שמחפשים סידור פרחים?

לדעתי חשוב לבחור מעצב פרחים שמתחברים אליו ולסגנון העבודה שלו. חשוב לדעת שפרחים נותנים את הטון באירוע, ויוצרים עולם שלם, ולכן כדאי לבחור את הסגנון הנכון לאירוע.

חופה עם אצטרובלים - שילוב של אלמנטים מהטבע, אצטרובלים עם עיצוב רומנטי,צילום -איה בן פורת

 

האם צריך גם סידור פרחים בחופה? איך משלבים פרחים בחופה?

שילוב של פרחים בחופה מעניק מראה ייחודי, יוצר אווירה של חג, יום מיוחד ומקום מיוחד.זה עיצוב פרחים בחופה יכול להיות חגיגי מאוד ואלגנטי, עיצוב קליל, בוהו שיק או כל דבר אחר שמשמח את הזוג ביום החתונה. לדעתי, הדרך הטובה ביותר לשלב פרחים בחופה, היא שזירה על החופה עצמה, אפשר בגרילנדות (שרשראות) או סידורי פרחים שתלויים על המוטות של החופה.

איך תראה חופה של חורף מול קיץ?

בחורף ניתן לשלב אלמנטים מהטבע, ובקיץ מומלץ לעצב עם פרחים בצבעים בהירים, לבן, צהוב, וורוד רך, על מנת ליצור מראה קיצי , קליל, ורענן.

חופה קיצית - שילוב של צהוב ולבן,ליצירת רעננות חגיגיות ואנרגיה קיצית - איה בן פורת

איך בעצם מתאימים את הסידור הנכון למקום ולקונספט?

מאוד חשוב להתאים את הסידור למקום ולקונספט של האירוע. אחת הדרכים ליצור את הקונספט היא פשוט ללכת עם הלב של הזוג. הדרך לעשות זאת היא לברר מה חשוב להם ואיזו אווירה הזוג רוצה לייצר בחתונה שלו: האם חשובה להם האינטימיות? האם חשובה להם הרושם הראשוני? יש צורך להתאים את הסידורים גם למקום, לתנאי החלל, אם מדובר בחלל גבוה, גדול, כדאי להתאים פרופורציונאלית את הסידורים. במידה והחלל קטן יש להתחשב בכך וליצור סידורים שישתלבו עם הגודל ולא ייווצר עומס ויזואלי, כמובן התאמה גם לצבעים של המקום, כהה מול בהיר ועוד.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
הייאנד אולם אירועים בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES