חתונות קטנות – שמחות גדולות: כך נראית חתונה קטנה בעיניי האורחים שלכם

הבחירה לערוך חתונה קטנה היא לא ברירת המחדל של מרבית הזוגות הישראלים. כאן רוצים הכל ובגדול אבל בשנתיים האחרונות נחשפנו ליותר ויותר חתונות קטנות שנוצרו מתוך הכרח שנבע מהנחיות קורונה נוקשות אבל המשיכו כי זוגות רבים פשוט התאהבו בקונספט 

עבור הזוגות המתחתנים ישנן סיבות רבות לקיים חתונה קטנה: החל מאווירה אינטימית וקלילה יותר, דרך הפקת חתונה פשוטה יותר ועד עלויות נמוכות יותר.

בחירת גודל החתונה תלויה באופי, בהעדפות ובצרכים האישיים של כל זוג. יש כאלה שירגישו כוכבים ללילה אחד בחתונה גדולה עם מאות משתתפים ויש כאלה שמעדיפים להיות עטופים רק באנשים מוכרים ואהובים. לצד ההעדפות של כל זוג, כל חתונה, קטנה כגדולה, כוללת אורחים ולהם העדפות משלהם.

כל זוג מנסה להפוך את האירוע שלו למיוחד, נעים וטעים יותר עבור האורחים שלו אבל האם אולם עמוס מלא בשולחנות ובאורחים היא האפשרות המועדפת ביותר עבור האורחים או שמא הם דווקא מעדיפים את זה מצומצם ואישי יותר?

מסתבר שבעוד שמרבית הזוגות הישראלים מעדיפים לחגוג באירועי ענק, האורחים שלהם דווקא חושבים אחרת ומעדיפים את זה קטן, אינטימי ומיוחד. 

מה הופך חתונות קטנות לאהובות כל כך על ידי האורחים? אלה היתרונות של חתונה קטנה מנקודת מבטם של האורחים בחתונה:

יחס אישי

לחתונה קטנה יש תבלין מיוחד שלא קיים בחתונות גדולות והוא יחס אישי לכל האורחים. לעומת חתונה גדולה בה מגיעים מאות אורחים אשר רובם אינם מוכרים לחתן ולכלה, בחתונה קטנה, ההיכרות היא קרובה ולזוג הטרי יש אפשרות לגשת לכל אחד מהאורחים, להעניק יחס אישי ולשמוח יחד.

זהו בדיוק המקום בו האיכות מתעלה על הכמות – בחתונה קטנה היחסים והקשרים בין האורחים ובין החתן והכלה פשוט איכותיים ואישיים יותר וזה ללא ספק הרבה יותר נעים לכל הצדדים.

כמה פעמים יצא לכם להשתתף בחתונות גדולות בהן בקושי הצלחתם לראות את החתן והכלה ובטח שלא להחליף איתם כמה מילים? בחתונות קטנות זה פשוט לא קורה. כל אורח יודע שהוא רצוי ועם קרבה אישית אמיתית לבני הזוג. הקשר חם, אנושי ונגיש יותר והנוכחות של כל אורח משמעותית יותר. 

מקום מיוחד 

כל מי שנכח בחתונה קטנה בעבר יודע שבמרבית הפעמים האירוע מתקיים במקום מיוחד יותר מאשר אולם גדול ושגרתי. בין אם זה בחוף הים, במסעדה או בחצר פרטית, המקום בעל חזות שונה ומעניק חוויה שונה ומיוחדת לאורחים.

עבור האורחים שלכם זה מרענן ומעניין לגלות מקומות חדשים עם עיצוב וסגנון שונים אשר יוצרים אירוע אחר. אחד המקומות המועדפים על ידי זוגות רבים אשר מקיים חתונה קטנה הוא מתחם האירועים High&. המתחם ממוקם בתל אביב וכבר בכניסה למקום אפשר לחוש באווירה ייחודית ומסקרנת. העיצוב מעניין ומיוחד, החללים חמימים ואינטימיים וכשעולים במעלית מגיעים לגג רחב ויפייפה המשקיף על נוף אורבני ומרהיב של כל תל אביב.

בחודשים החמים מרבית האירועים מתקיימים על הגג ובחודשי החורף נערכות חתונות אינטימיות באווירה חמימה וייחודית בתוך החלל הפנימי. חתונות קטנות ב- High& לא רק מספקות חוויה מדהימה ורומנטית לזוג אלא יוצרות חוויה מיוחדת, נעימה ובלתי נשכחת גם עבור האורחים. 

אירוע בסגנון שונה

אחד היתרונות של חתונה קטנה הוא האפשרות של בני הזוג לערוך חתונה בסגנון מיוחד שהם אוהבים, חתונת קונספט או חתונה הפוכה למשל. זהו לא רק יתרון גדול עבור החתן והכלה, אלא גם עבור האורחים בחתונה שנהנים מאירוע יוצא דופן בסגנון מיוחד ולא שגרתי. חתונה קטנה מאפשרת לקיים אירוע בקונספט שונה מכיוון שהיא כוללת מספר מצומצם של אורחים אשר בדרך כלל יש היכרות אישית עם כולם וקל יותר למצוא מכנה משותף שיחבר את מרבית האורחים לסגנון החתונה הנבחר.

כאשר מספר האורחים מועט, קל יותר לרתום את כולם לשתף פעולה עם הקונספט הנבחר. זה משמעותי במיוחד כשמדובר בחתונת תחפושות או בחתונה לבנה בה סגנון האירוע מצריך מהאורחים להתלבש באופן מסוים.

חתונה קטנה גם מאפשרת בחירה יותר ממוקדת ומיוחדת של מוזיקה אשר מתאימה להעדפות של בני הזוג והאורחים. אין צורך לנגן רק מוזיקה פופולרית במיוחד אלא אפשר לנגן מוזיקה שמתאימה לסגנון האורחים. אחרי הכל, מה יותר כיף מאירוע עם מוזיקה שהאורחים אוהבים ומתחברים אליה?

קולינריה מוקפדת 

בחתונה קטנה האוכל תופס מקום משמעותי יותר מחתונה גדולה. אם מרבית התפריטים בחתונות גדולות כוללים מנות מגוונות ושגרתית, בחתונה קטנה ישנה תשומת לב מיוחדת לבחירת המנות בתפריט באופן שיתאים להעדפותיהם של האורחים. לעיתים מדובר במנות בסגנון אתני מסוים או תפריט חלבי או בשרי לפי סגנון האורחים ובני הזוג. מה שבטוח, בחתונה קטנה החווייה הקולינרית דומה יותר לחווייה המתקבלת במסעדה טובה ולא בקייטרינג אשר מציע מנות סטנדרטיות שפוגשים בכל אירוע. 

אטרקציות ומתנות 

מרבית הזוגות אשר עורכים חתונה קטנה בוחרים לפנק את האורחים שלהם עם אטרקציה מיוחדת או מתנות מושקעות יותר. מספר האורחים המצומצם מאפשר לבני הזוג להשקיע יותר כסף ומשאבים בפרגון לאורחים שלהם וביצירת חוויה מיוחדת וטובה יותר עבורם. 

עם כל הטוב שיש בחתונות קטנות, מה הפלא שהן הופכות לפופולריות יותר ויותר לאחרונה?

הבחירה באירוע קטן מהווה יתרון משמעותי הן עבור החתן והכלה והן עבור האורחים שמגיעים לשמוח בשמחתם. תכנון חתונה קטנה שונה מעט מתכנון חתונה גדולה והוא מצריך בחירה מדויקת של מקום אירועים אשר מיועד לאירועים קטנים, בעל מאפיינים מיוחדים ומעניינים שיוצרים אווירה אינטימית ונעימה.

אם אתם רוצים לחגוג בגדול בחתונה קטנה ואם אתם מעוניינים להשאיר חותם משמעותי על האורחים שלכם, בואו אלינו למתחם האירועים High& ונשמח ליצור עבורכם חתונה קטנה שכולה חוויה גדולה לכם ולאורחים שלכם. 

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
הייאנד אולם אירועים בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES