שירי החופה הכי הזויים אבר – אלעד רון

כשזה מגיע לשירי חופה, רוב הזוגות בוחרים בקטעים הצפויים כמו "Happy" של פארל ווילימאס או "היום" של אהוד בנאי. אבל יש זוגות שלא הסתפקו בסחיות. אלעד רון, מקים זברה מיוזיק ודי ג'יי חתונות מובחר, גירד את הזקן ונזכר בשירי החתונה הכי הזויים שהוא התבקש לשים אי פעם: מדראת' ויידר, דרך מדונה, ועד שירי דאחקה.

elad-ron-dj-high&

Star Wars – The Imperial March (Darth Vader's Theme)
כשגיקים מתחתנים יש להם שתי אפשרויות: להתחזות לאנשים נורמלים או לחגוג את הגיק שיק. זוג גיקים גאה אחד בחר באפשרות השנייה והלך לחופה לקצב המארש של האימפריה המרושעת ממלחמת הכוכבים. מעניין אם הם יקראו לבן שלהם לוק ("איי אם יור פאת'ר").

AC/DC – Highway to Hell
עם אחוזי הגירושין הגבוהים שיש בשנים האחרונות בארץ (27% בכתיבת שורות אלה), כנראה שעדיף לקחת את כל העניין בקלילות וקורטוב של הומור. זוג פריקים אחד לקח את ההמלצה ובחר ב-"Highway to Hell" של מפלצת הרוק האוסטרלית AC/DC בתור שיר החופה. מעניין אם הם הרימו בסוף קרניים כדי לסגוד לאדון האופל.

איפה הילד – נפלת חזק
כאילו שזה לא היה מספיק בשביל להכניס את כל המשפוחה לשוק, אותו הזוג לקח את הבדיחה כמה צעדים קדימה כאשר החתן שבר את הכוס לצלילי "נפלת חזק" של איפה הילד.

Madonna – Papa Don't Preach
אם הייתם חייבים לבחור קטע של מדונה בשביל להיכנס לחופה, בטח הייתם בוחרים בשיר כמו "True Blue" או "Like A Prayer". כלה אחת בחרה להיכנס לחופה דווקא לצלילי "Papa Don't Preach"—כשהיא בהריון. מקווים שאביה הבין את המסר, היא שומרת על הבייבי.

Britney Spears – Oops!…I Did It Again
יש אנשים שזה לא הסיבוב הראשון שלהם מתחת לחופה, שכל הרוטינה בטח נראית להם מוכרת וצפויה מדי. אז כלה אחת החליטה להפתיע את בעלה שזו הייתה החתונה השנייה שלו, ובחרה בשיר "Oops!…I Did It Again" לשבירת הכוס. הייתם צריכים לראות את המבט שלו, זה היה פרייסלס.

R.E.M. – It's The End Of The World
תאמינו או לא, גם זוגות ציניים מוצאים אחד את השנייה ומתחתנים. יש כאלה שישאירו את הציניות בצד בלילה הגדול שלהם, ויש כאלה שיחגגו אותה בענק ויכנסו לחופה, סתם לדוגמה, עם "It's The End Of The World", שיר האייטיז האפוקליפטי של R.E.M—סוף הדרך.

Kanye West – Gold Digger ft. Jamie Foxx
מה גורם לאנשים להתחתן? אהבה? מסורת? כסף? זוג מצחיק אחד רצה לדבר על הפיל בחדר ובחר בלהיט השוגר-דדיז "Gold Digger" של קנייה ווסט וג'יימי פוקס, הכרזה סופית שהם לא התחתנו בשביל המזומנים

Queen – Another One Bites the Dust
יש אנשים עם חוש בריא של מורבידיות. איך אחרת תוכלו להסביר את הזוג שבחר ב-"Another One Bites The Dust" של Queen בתור שיר החופה שלהם? אוקיי, באמת יש לזה ליין באס רצחני.

Flight of the Conchords – The Most Beautiful Girl
אם אתם רוצים שיר אהבה קיטשי לחופה, שיר שיכריז בקולי קולות שהכלה שלכם היא האישה הכי יפה בעולם, הגעתם למקום הלא נכון. "The Most Beautiful Girl" של צמד הפולק הקומי Flight of the Conchords התנגנן בחופה של זוג צעיר כדי להגיד לעולם שהכלה היא האישה הכי יפה… באולם. כמאמר השיר, כל כך יפה שהיא יכולה להיות מלצרית, כל כך יפה שהיא יכולה להיות דוגמנית במשרה חלקית.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
הייאנד אולם אירועים בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES