איך לבחור מקום לחתונה

זהו זה, הודעתם לכולם, ויש אפילו טבעת, אבל עכשיו צריך לבחור את המקום המושלם לחופה וקידושין. אז הוא הציע, ואת אמרת "כן, אבל איפה נתחתן?". על מה חשוב לשים דגש? ואיך מתחשבים בכמה שיותר אלמנטים מבלי לפגום באיכות האירוע? המדריך המלא למציאת מקום מדהים עבור חתונה של פעם בחיים.

1. מיקום גאוגרפי
מומלץ לבחור במיקום מרכזי ככל שניתן, מקום שאינו מרוחק מנסיעה של יותר משעה וחצי מאזור מגוריהם של רוב האורחים. אירוע במקום נידח, ייאלץ חלק מהמוזמנים לעזוב את האירוע בשעה מוקדמת יחסית, מה שעלול לאכזב אותם ואתכם. אם תרצו להקל על האורחים שבאים מרחוק, שכרו צוותי הסעה שישנע מנקודות איסוף מרכזיות אל החתונה ובחזרה. כך, האורחים גם יוכלו להישאר עד מאוחר, וגם לשתות כאוות נפשם ולשמוח אתכם.

2. גודל המקום וכמות מוזמנים
ישנם מקומות שדורשים מינימום מוזמנים, ואילו אחרים לא יכולים להכיל כמות גדולה של אנשים. חשוב לבצע חישוב מדויק ככל הניתן שלוקח בחשבון את כמות האנשים שעתידים להגיע. יש מקומות הנפרשים על פני שטחים גדולים, בהם קהל מצומצם ייבלע וייצור תחושה שהמקום 'גדול' על כמות האנשים, וישנם מקומות אינטימיים יותר שייראו צפופים מדי עם כמות גדולה של אנשים. נסו להתאים את כמות המוזמנים לקיבולת המקום כדי ליצור חוויה הרמונית.

high&-telaviv

3. גן פתוח או אולם סגור? ומה עם שניהם ביחד?
הבחירה בין גן אירועים, לאולם מקורה נובעת הן מהעדפה אישית שלכם, והן מהתחשבות בתנאי מזג האוויר. האם מראה הטבע והעצים מדבר אליכם? או אולי מקום סגור ומעוצב מתאים לכם יותר? למרבה ההילולה והשמחה, כיום לא חובה לעשות את הבחירה. מקומות רבים מציעים שילוב בין השניים, כך תוכלו ליהנות מהאווירה הפסטורלית של הגן, לצד מבנה אורבני ועדכני—מי אמר שניים במחיר אחד ולא קיבל?

4. חלל מודולרי ואדפטיבי
אנחנו בעולם שכל הזמן משתנה, וכאלה גם אנחנו, לא רוצים להתקבע ולהתחייב (חוץ מלאהבת חיינו כמובן). זוגות רבים מאסו במקומות שנראים כמו אולמות גדולים וכבדים, במקום זאת, היום מחפשים מתחמים מודולריים, כאלו שאפשר לעצב אותם בקלות בכל קונספט שעולה על הדעת. בין אם תרצו לבצע שינויים במיקום החופה, או להוציא את רחבת הריקודים החוצה, קחו זאת בחשבון אם בא לכם קצת לשנות ולגוון. בדקו את רמת העיצוב של המקום, האם יש אלמנטים שתאלצו להוסיף בעצמכם. לרוב, המקום מספק עיצוב של ארבעה אלמנטים: חופה, שולחנות, מזנונים ועיצוב החלל עצמו. ישנם מקומות שעובדים עם מעצבים קבועים, ואחרים שמאפשרים מעצב חיצוני. בררו איזה עיצוב כלול במחיר והחליטו אם אתם מעוניינים לקשט מעבר.

roof-wedding-telaviv

5. חוויה קולינרית
אוכל טרי, חדשני, בטוב טעם ולשביעות רצון חתן וכלת השמחה (אתם לא אוכלים ביום הזה) והאורחים שלהם (לא אכלו שבוע, אבל יאכלו הכל ביום החתונה), הוא אחד האלמנטים החשובים והמשפיעים ביותר על אווירת האירוע והגדרתו כמוצלח. החוויה הקולינרית צריכה להשאיר בפה טעם של עוד, ולמשוך את המוזמנים כל הזמן לטעום, ולתבל את היום הנפלא הזה. במקומות רבים, ישנו קייטרינג שמגיע עם המקום ולא ניתן להחליפו. בררו על השף, על הקייטרינג, שאלו להמלצות, השתדלו להגיע לאירועים של אותו קייטרינג כדי לחוות את האוכל מהצד, האם הוא טעים לכם ומתאים לסוג האירוע שאתם מתכננים.

ראיתם פלייטינג משגע בחתונה של חברים שלכם? זכרו להציע אותו לשף האירוע שלכם. אם הסוגיה רלוונטית עבורכם או עבור האורחים שלכם, בררו האם הקייטרינג כשר, כדי שביום האירוע לא תאלצו לראות את האורחים שלכם צמים. לאחר הטעימות, סגרו על תפריט וודאו שאינכם צריכים להוסיף תשלום נוסף מעבר לסכום שנקבע.

6. האנשים שמאחורי המקום
חשוב מאוד שתתחברו לאנשים שמפעילים את המקום, שתרגישו שהם אמינים, שניתן לסמוך עליהם, ושהם קשובים לבקשות שלכם. התנהלות טובה ויעילה מצד אנשי המקום תסייע לכם לבחור בהם כמובילי היום החשוב בחייכם. בדקו אודות המקום, על הבעלים, היפגשו עם מנהל האירוע שלכם וודאו שהוא מספק לכם מענה לוגיסטי במהלך האירוע, כך שתוכלו להשאיר את כל הדאגות לו בזמן שאתם מפזזים ברחבה בראש שקט.

 

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
הייאנד אולם אירועים בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES