איך לבחור מקום לאירוע עסקי

לא קל לבחור מקום לאירוע עסקי. בין אם זו מסיבת חברה, כנס, גאלה, או השקה, המקום שתבחרו מאוד ישפיע על ההצלחה של האירוע, וברור שתרצו שהוא יצא פצצה. יש מגוון רחב של מקומות שאפשר להרים בהם אירועים, כך שהשאלה היא איך מוצאים את המקום המושלם עבור האירוע העסקי שלכם? יש לנו הרבה ניסיון ב-&HIGH עם אירועים עסקיים מוצלחים, והחלטנו לשתף את הידע שלנו אתכם. שיהיה בהצלחה!

1. מיקום
המיקום הגאוגרפי של המקום יגביל מראש את האופציות. ככל שהמיקום יהיה יותר נוח לקהל היעד של האירוע, ככל שיגיעו יותר אנשים. אם אתם עושים אירוע חברה למשל, מומלץ שהמקום יהיה קרוב למשרדי החברה כדי שיהיה קל להגיע מיד אחרי העבודה. לעומת זאת, אם אתם מרימים כנס שיגיעו אליו אנשים מרחבי הארץ, עדיף שהמקום יהיה נגיש לתחבורה ציבורית.

2. סוג האירוע
האם אתם מקימים אירוע נטוורקינג מעונב? מיטאפ על פיצה ובירה? או אולי מסיבת השקה פרועה? סוג האירוע העסקי שאתם רוצים להרים דורש אווירה מסוימת ומבנה עם חללים מתאימים, ורצוי לבחור את המקום שעונה על כך.

3. מספר המוזמנים
אחד מהנתונים הכי חשובים הוא מספר המוזמנים. תעריכו כמה אנשים יגיעו לאירוע ותוודאו שהמקום יהיה בול בגודל הנכון כך שלא יהיה צפוף ומעיק, ומצד שני, שלא יהיה מבאס עם מושבים ריקים.

4. תקציב
גם אחרי שביררתם את המיקום, סוג האירוע, ומספר המוזמנים, כדאי שתבדקו איזה תקציב זמין לכם כדי שתוכלו לבחור את המקום המתאים.

5. חנייה
בהתחשב בסיפור האהבה של הישראלי והמכונית שלו, כדאי שתהיה למקום חנייה צמודה. במקרה שאין, תבדקו עם בעל המקום האם יש חניון באזור שתוכלו להכווין אליו את האורחים, או אולי אפילו לשכור אותו עבור האירוע שלכם.

6. שירותים
כל מקום מציע שירותים שונים בכל מה שקשור לסאונד, וידאו, דקורציה, אוכל, שתייה, וכו'. תבדקו שהמקום מספק את כל השירותים הרלוונטיים עבור האירוע שלכם, ובמקרה שלא שתוכלו להביא בכיף ספק משלכם למקום.

7. אקוסטיקה
אם אתם מתכננים מסיבה רועשת לעומת ערב אינטימי של הרצאות, רצוי להתחשב באקוסטיקה של המקום. למשל, מקומות עם תקרה נמוכה ירגישו יותר אינטימיים, אך ברגע שהם יתמלאו הם יהיו מאוד רועשים. לעומת זאת, במקומות גדולים יותר יכול להיות הד קל מהקירות והתקרה.

8. נגישות
המקום צריך להיות נגיש לבעלי צרכים מיוחדים כך שהם יוכלו להשתתף באירוע. כדאי להתחשב גם במוגבלויות וגם בגילאי המשתתפים ולוודא שיש, לדוגמה, מעלית במקרה שמגיעים גילאים מבוגרים יותר, או עמדות החתלה במקרה שיגיעו הורים עם תינוקות. בשביל להבין את הדרישות האפשריות, מומלץ לבדוק באיזה צרכים מיוחדים התחשבו באירועים הקודמים בחברה שלכם.

9. תחושת בטן
בשורה התחתונה, גם אם נראה שמקום מסוים מתאים לכל הדרישות שלכם, יכול להיות שתגיעו אליו ולא תרגישו את הוייב. לכן, תקבעו לערוך סיורים בכל המקומות הרלוונטיים, ותבדקו מה אומרת לכם תחושת הבטן, האם אכן הגעתם למקום המושלם עבור האירוע העסקי שלכם.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
הייאנד אולם אירועים בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES