אולמות חתונה בתל אביב

תל אביב יא חביבי: 4 סיבות טובות לבחור אולם אירועים בתל אביב

יש את הטיפוסים של חתונות הטבע שיצפינו או ידרימו, ויש את אלו, שלא מבינים למה אי אפשר להתחתן חמש דקות מהבית. אז יש לנו חדשות, אפשר ואפילו כדאי. הנה כל הסיבות הטובות והנכונות לבחור אולם אירועים בתל אביב

1. מרחק – חתונה היא לא טיול מאורגן של החברה להגנת הטבע

חתונה היא אירוע שמרכז במקום אחד את כל המרקם האנושי הישראלי האפשרי, כלומר את הדודה ממרוקו לצד החברה מהצבא, אבל זה לא אומר ששתיהן צריכות לעבור מסע גיבוש כל הדרך לאירוע. "אחת הסיבות המרכזיות לבחירה באולם אירועים בתל אביב הייתה להקל על האורחים", מספרת רונית טל, "תמיד כשמזמינים אותי לחתונה רחוקה זה יושב עליי כמו תיק, אפילו אם יש הסעה. לכן בחרתי באולם אירועים במרכז תל אביב, השארתי את הרעיון של רכב מקושט בשלל פרחים לזוגות אחרים, וחזרת עם מונית של גט טקסי הביתה".

אחת הסיבות המרכזיות לבחירה בעיר תל אביב היא העיר תל אביב

2. מיקום – חתונה בתל אביב היא המסיבה האמיתית

אחת הסיבות המרכזיות לבחירה בעיר תל אביב היא העיר תל אביב. נו העיר הזאת שהכל קורה בה: המסיבות, המסעדות, חיי הלילה, בתי הקפה, זאת שלא נרדמת ותמיד אפשר למצוא בה איפה לאכול גם בחמש לפנות בוקר. "חתונה בתל אביב זה כיף כי אפשר לשתות ולא צריך לדאוג או לחשוב על נהגים תורנים. בנוסף בגלל המיקום של האולמות בתל אביב, הרבה מקומות במרכז מבינים שהזוגות מחפשים חוויה של "מסיבה אמיתית", כלומר רחבת ריקודים שלא מביישת מקומות בילוי כמו בית מעריב או Alphabet בניגוד לרחבה של "אולם אירועים" (שהחליטו עליה כי זה היה המקום היחיד שנשאר)", אומרת רותם ירון, ומוסיפה "האורחים התל אביביים תמיד מגיעים יותר נינוחים"

תכירו- זה הצוות שילווה אתכם כל הדרך עד החופה

3. חתונה קטנה או גדולה – הגודל לא קובע

כמו בחוקי הכלכלה הכי בסיסיים, תל אביב שופעת בלא מעט מקומות והביקוש גם בהתאם. בין אם יש לכם חתונה קטנה, בינונית או ענקית (אנחנו לא שופטים) תל אביב מציעה שלל אופציות למקומות לאירועים בגדלים משתנים. הלורנס ביפו למשל מתאים לחתונות של עד 400 אורחים בישיבה או עד 700 אורחים בפריסטייל. החלל של &HIGH או הריברסייד מתאימים ל-250 אורחים בישיבה מלאה או למסיבה של עד 400 אורחים. והגלריה דובנוב לאירועים של עד 300 אורחים בישיבה או 400 אורחים בקוקטייל. "לנו הייתה חתונה קטנה, וזה מאוד הסתדר עם ההיצע שיש בעיר" מסכמת רונית טל, "וגם אני לא טיפוס של גן אירועים בטבע".

מתחתנים בתל אביב במקום לסחוב את החברים עד קיסריה - החתונה של נעמה ואילן

4. להתחתן קרוב לבית – לנצל את כל מה שיש לעיר להציע

נועה ברודצקי, שמנוסה בעולם החתונות בהיותה דיג'אית בעצמה (אודרוב מיוזיק) משתפת בחוויה התל אביבית שלה: "הייתה לי מטרה להפוך את כל האירוע לקל"ב, כדי לחסוך בזמן במהלך היום, וכי יפו עצמה יפהפייה וחבל לא לנצל את הפינות הנסתרות שלה לצילומים, במקום כל המקומות הבנאליים. החלום שלי היה ללכת לחתונה שלי ברגל בלי רכב או מונית, והצלחתי להגשים אותו. את השמלה לקחתי ממעצב שעובד באזור שלי, את האיפור והשיער הזמנתי אלי, וכך כל ההכנות והארגונים המקדימים נעשו בבית שלי, במקום השמח הפרטי שלי".

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
הייאנד אולם אירועים בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES