מקום לבת מצווה בתל אביב – מה הטרנדים החמים בתחום?

אגס קימל, אגם בוחבוט ונועה קירל קבלו את זה: הצלמת דבורה אורבך הקימה עסק יחד עם מעצבת האופנה שיר קולטון שמתמחה כולו בנערות בת המצווה, אז מעניין באמת ילדות בת מצווה ומה שיהיה באולם אירועים לבת מצווה? כל התשובות בדרך לבת מצווש המושלמת

פעם היו חוגגים בת מצווה בבית, בחיק המשפחה או במקסימום מזמינים 10 בנות מהכיתה ומזמינים לכולן פיצה. הזמנים השתנו ואיתם גם הרצונות, הסטנדרטים והדרישות של בנות הבת מצווה. אז מה באמת ילדות בת מצווה רוצות? שאלה מצוינת, כדי לענות עליה תפסנו את דבורה אורבך, שלמדה צילום אומנותי בבצלאל, ואחרי עשור של צילומי חתונות היא החליטה להקים עסק שנקרא "DREAMTEEN " שכל כולו מתמחה באירועי בת מצווה ובנערות הבת מצווה.

ילדות הבת מצווש

"הרצון היה לתת מענה יפיפה ומעודן לנערות", מספרת אורבך, "גם שיר וגם אני מגיעות מעולם החתונות ועם הזמן קיבלנו יותר ויותר פניות מאמהות לנערות, שאמרו שהן מחפשות משהו "עדין יותר" ממה שהן רואות ואם אפשר להקל עליהן ולקבץ את הפרמטרים שקשורים לאירוע הבת מצווה ביחד. הבנו שיש צורך לייצר עבור אותן אמהות "one stop shop" שאמהות ובנות יכולות לבוא ולקבל את כל מה שהן צריכות לפני אירוע הבת מצווה: שמלות יפיפיות שמותאמות אישית, צילומי בת מצווה מסוגננים ויחד עם זאת עדינים שמתאימים לנערה. ניסחנו סגנון שלנו שנע בין הכפרי לאורבני שכולו מדבר עם עולם הנערה".

מה מענין היום ילדות בת מצווה? טיסה לחו"ל או בת מצווה באולם?

ילדות הבת מצווש היום רוצות הכל. גם מסיבה עם החברות וגם טיסה לחו"ל. אבל אם צריכות לבחור זה, הן אמנם אולי יעדיפו את הטיסה לחו"ל, אבל אני חושבת שהן לא יוותר על מסיבת בת מצווה עם החברות וחוויה עם החברות. מניסיוני הרבה, הן גם לא יוותרו על צילומי בוק.

צילומי בוק לילדות בת מצווה

מה חשוב שיהיה במקום לבת מצווה?

לילדות בעיקר חשוב מה שמעסיק אותן ואת החברות וזוהי כמובן רחבת ריקודים.  לרקוד זה חובה, הן יודעות את כל המילים לכל השירים ונורא אוהבות לשיר ביחד ולהפגין את כישורי הריקוד שלהן. להצטלם כבר אמרתי?

איך לבחור אולם אירועים לבת מצווה?

בין אם מדובר במקום לבת מצווה בתל אביב או בלוקשיין אחר בארץ, יש מדדים שמשותפים לכל אולמות האירועים והם בעיקר מחיר מול מה שמקבלים בפועל. ספציפית לבת מצווה חשוב מאוד כל נושא האוכל: שיהיה מתאים גם למבוגרים וגם למה שהילדים אוהבים, חשוב מאוד שיהיה מקום שיודע גם לתת מענה לקולינריה הגבוהה, לצד אוכל פשוט וכייפי כמו צ'יפס, שניצל, המבוגרים וכו'. מלבד האוכל חשובה גם רחבה הריקודים, שיהיה מקום לפזז ולרקוד וגם הנראות והסטיילינג של האירוע, למרות שזה נראה מובן מאליו, רקעים יפים שיש בהם סידורים פרחים ובלונים יוצרים אווירה של קסם שנדרשת מאוד באירוע בת מצווה שכזה.

ילדת בת מצווה

מה הטרנדים החמים בעולמות הבת מצווה

שאלה מצויינת. יש מספר דברים מגניבים ביותר שראיתי ואני מכירה מניסיוני ואני בטוחה שיתפסו: מבחינת חוויה, יש טרנד של עמדת צילום עם גרין סקרין (רקע ירוק) שניתן לשתול עליו כל רקע שנרצה מעולמות דמיון שונים כמו פריז, ניו יורק או חוף ים. נערת הבת מצווה בוחרת משהו כמו 12 רקעים מראש ואז באירוע עצמו הילדים יכולים לבחור רקע, יש מסך שבו הם רואים את עצמם מצטלמים והם מקבלים גם תמונה מודפסת וגם את התוצאה ב-sms לטלפון הנייד, ממש להיט. גם עולם הסטיילינג הוא עולם שהולך ומתפתח,  דברים מיוחדים ומושקעים שיוצרים אווירה קסומה. רעיון מאד פשוט, לכאורה, שראיתי לאחרונה אבל יכול לעשות אפקט מדהים הוא כל הנושא של בלונים מיוחדים. מדובר בבלונים עגולים ענקיים, בלונים שקופים שיש בתוכם קונפי, בלונים עם שם הנערה מודפס עליהם, רעיון מקסים לדעתי שיתפוס יותר ויותר תאוצה.

הייאנד (high&) הוא מתחם אירועים אורבני בתל אביב, יש לו גג משגע, רחבת ריקודים שמתאימה בול לנערות בת מצווה, השף שלו ערן זינו הוא סוג של גאון קולינרי שמתמחה בהמון סגנונות של מטבחים ואירועים. והעיצוב? גרפיטי, צבעוני ומה שבינהם. החלל מתאים בישיבה מלאה ל-250 אורחים ומסיבות ואירועי פריסטייל עד 400 אורחים. מחפשות מקום לבת מצווה בתל אביב?  דברו איתנו: 077-6706661

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
הייאנד אולם אירועים בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES